یک برنامهساز باسابقه تلویزیون کشور بر لزوم نگاه نو اصحاب رسانه به سوژههای امام رضایی و تولید آثاری برای مخاطبان فراتر از مرزهای ایران تأکید کرد.
لزوم نگاه نو اصحاب رسانه به سوژههای امام رضایی و تولید آثاری برای مخاطبان بینالمللی
پیام ابراهیمپور در اختتامیه سومین جشنواره بینالمللی رسانهای امام رضا(ع) که پنجشنبه 27 مهرماه در سالن نمایشگاهها و همایشهای آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد، ضمن اشاره به سابقه فعالیت رسانهای خود در 27 سال گذشته در گفتوگو با آستان نیوز اظهار کرد: تقریباً بیش از دو دهه است که در بیشتر ایام میلاد و شهادت امام مهربانیها(ع) در حرم مطهر رضوی حضور داشته و سعی کردم نوکری این امام همام را کنم.
وی از رسانههای دیداری و شنیداری به عنوان یکی از بهترین رسانههایی که مورد توجه مخاطبان قرار میگیرد، نام برد و افزود: اثری که جلوههایی از نور ایمان نداشته باشد، اثری ماندگار نخواهد بود. از این رو سعی کردهام آثارم را به بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) پیوند بزنم.
این برنامهساز باسابقه تلویزیون با بیان خاطرهای از تولید نماهنگی برای لحظات تحویل سال نو در دوران شیوع بیماری کرونا در حرم مطهر گفت: وقتی در کارنامه کاری خود آثاری دارم که برای امام رضا(ع) تولید کردهام، حس خوبتری دارم. در واقع احساس میکنم این آثار برکت کارم بوده است و جلوهگری آثارم به آنها وابسته است.
وی با تأکید بر این امر که امام رضا(ع) حاضر و ناظر کارهای ما هستند، ادامه داد: هر فردی که در حوزه تولید آثار رضوی فعالیت میکند، با حس حضور امام رضا(ع) در زندگی خود، احساس امنیت میکند و آثارش نیز بیمه میشود.
ابراهیمپور در خصوص سومین جشنواره بینالمللی رسانهای امام رضا(ع) نیز گفت: رشد بیش از 80 درصدی آثار رسیده به جشنواره امسال برایم بسیار جالب بود، به خصوص که نسل جوان و کار اولیها وارد این دوره جشنواره شده بودند. به نظر میرسد این جوانان مورد عنایت آقا امام رضا(ع) قرار گرفتند. بیشک این امر حس خوبی دارد.
وی با بیان اینکه سوژههای نامحدودی برای تولید اثر با حال و هوای امام رضایی وجود دارد، خاطرنشان کرد: به عنوان یکی از فعالان رسانهای کشور که افتخار خدمت در شبکههای مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را برای امام رضا(ع) داشتم، به جوانان پیشنهاد میکنم اتفاقات نو و جدید را مدنظر داشته باشند.