پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در گفت‌وگو با برگزیده سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) :
۱۴۰۲-۰۷-۲۸

محبت امام مهربانی‌ها(ع) را به زبان امروزی در گزارشم نشان دادم 

برگزیده بخش گزارش خبری تلویزیونی سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) گفت: رأفت و محبت امام مهربانی‌ها(ع) را به زبان امروزی در گزارش خبریام نشان دادم. 

ملیحه پژمان در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) که پنجشنبه 27 مهرماه در سالن نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد، در گفت‌وگو با آستان نیوز بیان کرد: با تولید اثری با عنوان «شب قدر در زندان» در این جشنواره شرکت کرده و حائز رتبه شدم. 
وی ادامه داد: برای تولید این اثر همراه با خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع)، شبی را با مددجویان زندان مشهد گذراندم. در حاشیه این برنامه، دو نفر از مددجویان زندانی نیز با کمک آستان قدس رضوی از زندان آزاد شدند. 
این خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران افزود: اگر در گذشته امام رضا(ع) به عنوان امامی مهربان شناخته شده بودند، در این زمانه خادمان ایشان این مهر و محبت را کاربردی کردند و از تمام ظرفیت‌ها برای نشر محبت امام رضا(ع) در جامعه امروزی استفاده می‌کنند. 
همچنین وی در پاسخ به پرسش «وجه تمایز جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) با سایر جشنواره‌های رسانه‌ای برای شما چیست؟»، گفت: به نظرم شرکت و برگزیده شدن در این جشنواره، رزق ما از طرف امام رضا(ع) است. 
پژمان با اشاره به اینکه هر ساله گزارش‌های متعددی در قالب مصاحبه با مسئولان تهیه میکند، اضافه کرد: در مجموع تمام گزارش‌های خبری که با نام امام رضا(ع) تهیه می‌کنم، رزق خودم می‌دانم. در این میان، آن شب قدری که در آن زندان سپری کردم، هیچ‌گاه از خاطرم نمی‌رود. 
وی در خصوص برگزاری سومین دوره جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) نیز گفت: این جشنواره بسیار خوبی است، به خصوص که امسال بخش‌های جدیدی به آن اضافه شده بود. بی‌تردید این جشنواره باید هر سال گسترده‌تر شود، چون امام رضا(ع) یک شخصیت جهانی هستند و نباید به ایران و مشهد منحصر شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی