پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

برگزیده سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع): 
۱۴۰۲-۰۷-۲۸

جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، مسیری پر از خیر و برکت است

برگزیده سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) گفت: این جشنواره مسیری پر از خیر و برکت به خصوص برای ما مشهدی‌ها است.

فاطمه رافع در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) که پنجشنبه 27 مهرماه در سالن نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد، در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: از آن جایی که در حوزه رسانه تقریباً بیشتر فعالیت‌های مدیریتی را انجام می‌دهم و کمتر قلم بر دست می‌گیرم، از این رو امسال برای نخستین بار توفیق شرکت در این جشنواره نصیبم شد.
وی با بیان این‌که با خبری با عنوان «زیارت در کانون توجه دولت» در بخش خبر مکتوب، رتبه اول سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) را کسب کرده است، افزود: از آنجایی که مشهد همواره میزبان خیل عظیمی از زائران در ایام مختلف زیارتی در طول سال است، نیاز به توجه بیشتر دولت در حوزه زیرساخت‌های زیارت دارد. از این رو در این خبر نیز به زیرساخت‌های زیارت پرداخته‌ بودم. 
خبرنگار روزنامه شهرآرا تصریح کرد: امیدوارم جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) که به نام این امام همام مزین است، همچنان ادامه یابد؛ چراکه برگزاری آن به ما اهل قلم و رسانه انگیزه فعالیت بیشتر می‌بخشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی