پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

برگزیده سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) تأکید کرد؛
۱۴۰۲-۰۷-۲۸

لزوم پرداخت اصحاب رسانه به ابعاد مختلف زندگی و شخصیت امام هشتم(ع)

برگزیده سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) بر لزوم پرداخت اصحاب رسانه در عصر حاضر به ابعاد مختلف زندگی و شخصیت این امام همام تأکید کرد. 

فرشید عبدی در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) که پنجشنبه 27 مهرماه در سالن نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد، در گفت‌وگو با آستان نیوز بیان کرد: به منظور خدمت در دستگاه امام رضا(ع) علاوه بر پرداختن به موضوع زیارت باید به موضوعات متنوع و مرتبط دیگر نیز پرداخت. 
وی با بیان اینکه خدا را شاکر است که بار دیگر به عنوان یکی از خادمیاران امام رضا(ع) توانسته در این جشنواره حضور پیدا کند، افزود: اثرم با عنوان «یا من اسمه دواء و ذکره و شفاء» در بخش گزارش خبری تلویزیونی این دوره جشنواره شایسته تقدیر شناخته شد. 
عبدی گفت: این اثر روایتگر کرامت و رأفت آقا علی بن موسی الرضا(ع) است و محبت این امام بزرگوار را نسبت به تمام مردم دنیا به ویژه بیماران که به بارگاه ملکوتی رضوی مشرف می‌شوند، نشان می‌دهد. در واقع این زائران بیمار به شفاخانه امام رضا(ع) متوسل می‌شوند و عنایت ویژه این امام شامل حالشان می‌شود.  
خبرنگار صدا و سیمای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) فرصت مناسبی برای نشان دادن شخصیت، فضائل، علم و حکمت این امام همام در ابعاد مختلف است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی