پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

برگزیده سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع): 
۱۴۰۲-۰۷-۲۸

جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) مملو از معنویت است

برگزیده سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) گفت: حس معنوی این جشنواره بر حس هنری آن برتری دارد و ما اصحاب رسانه از روی دل در این جشنواره شرکت می‌کنیم.  

قاسم قاسمی در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) که پنجشنبه 27 مهرماه در سالن نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد، در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: در واقع ما دوست داریم با شرکت در این جشنواره به نوعی هر چند کوچک، دین خود را به ساحت مقدس امام رضا(ع) ادا کنیم.
وی گفت: به عنوان طراح و تهیه‌کننده مستند «خارج از محدوده» در سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) شرکت کردم و موفق به کسب رتبه دوم در بخش مستند شدم. 
این فیلمساز مستند و داستانی ادامه داد: این اثر با محوریت موضوعی حادثه ماه مبارک رمضان امسال حرم مطهر رضوی که منتهی به شهادت دو روحانی شد، تولید شده است. 
وی خاطرنشان کرد: به طور معمول به عنوان یک مشهدی رصد می‌کنم که کجا می‌توان یک گره رسانه‌ای در حوزه امام هشتم(ع) و زائران ایشان را باز کرده و به آن ورود پیدا کنم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی