پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

برگزیده سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع): 
۱۴۰۲-۰۷-۲۸

خادمیاران رسانه‌ای، گل‌های بوستان جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) هستند

برگزیده سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) گفت: این جشنواره همچون بوستانی است که گل‌های آن را خادمیاران رسانه‌ای این امام همام تشکیل می‌دهند. 

سیدمحمد محمدی‌ سرشت در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) که پنجشنبه 27 مهرماه در سالن نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد، در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: حدود 10 سالی است که به عنوان خادمیار رسانه‌ای امام رضا(ع) فعالیت می‌کنم و تاکنون حدود 40 مستند کوتاه و بلند تهیه کرده‌ام. 
وی با اشاره به این‌که امسال برای اولین بار با مستند «پسرخالهها» توفیق شرکت در جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)  نصیبش شده است، افزود: این مستند درباره حسینیه حاج قاسم قمی از خادمان امام رضا(ع) ساخته شده است که توانست رتبه نخست بخش مستند این دوره از جشنواره را کسب کند. 
محمدی‌ سرشت ادامه داد: خلاء وجود چنین جشنواره رسانه‌ای مزین به نام امام رضا(ع) در کشور حس می‌شد، خدا را شاکر هستیم که دفتر این جشنواره نیز در کشور باز شد و تاکنون شاهد برگزاری سه دوره آن بوده‌ایم.
وی در خصوص آثار بخش مستند جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) نیز تصریح کرد: با توجه به رصد آثار دوره‌های دوم و سوم جشنواره در بخش مستند متوجه شدم امسال آثار رسیده به جشنواره از نظر کیفی بسیار رشد کرده چنان‌که شاهد آثار بسیار خوب و متفاوت‌تری بودیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی