پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در گفت‌وگو با معاون فرهنگی و هنری شهرداری مشهد مطرح شد؛ 
۱۴۰۲-۰۷-۲۸

اهمیت نقش رسانه‌ها در جنگ نرم کنونی جهان

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بر اهمیت نقش رسانه‌ها در جنگ نرم کنونی جهان تأکید کرد. 

یوسف اسماعیل‌زاده در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) که پنجشنبه 27 مهرماه در سالن نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد، در گفت‌وگو با آستان نیوز بیان کرد: در عصر حاضر جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده و در جنگ نرم نیز این صاحبان رسانه‌ها هستند که پیام‌های جنگ را به اقصی نقاط دنیا ارسال می‌کنند. در واقع جنگ امروز، جنگ رسانه‌ها است. 
وی در خصوص جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) نیز گفت: این جشنواره با محوریت حرم مطهر حضرت رضا(ع) و شخصیت این امام بزرگوار و محبت تک تک انسان‌های دنیا به این مضجع شریف برگزار شده است.  
اسماعیل‌زاده ادامه داد: همچنین این جشنواره فضای بسیار مردمی و خوبی دارد؛ چراکه اهل رسانه و هنر از گوشه و کنار دنیا و کشور تلاش کردند آثارشان را با نگاهی زیبا و زبانی شیوا تولید و به آن ارسال کنند. 
وی با تأکید بر این‌که ما هر چه داریم از برکت وجود حضرت رضا(ع) است، تصریح کرد: امیدوارم در دوره‌های بعدی جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) نیز همچون امسال با حضور مجموعه‌ها و افراد دغدغه‌مند شاهد رشد چشمگیر این جشنواره و برگزاری بالنده‌تر آن باشیم و فعالان نیز به زبان هنر و رسانه این برکات را در این جشنواره انتقال دهند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی