پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۲۹

کمک به حل چالش‌های حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، هدف دومین رویداد دعوت

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال در سلامت دومین رویداد دعوت؛ فناوری‌های حوزه سلامت و درمان، یکی از اهداف برگزاری این رویداد را کمک به حل چالش‌های حوزه اقتصاد دانش‌بنیان دانست.

دکتر ابراهیم دانشی‌فر در گفت‌وگو با آستان نیوز، دومین رویداد دعوت را درگاه عرضه و تقاضای محصولات و خدمات دانش‌بنیان دانست و گفت: این رویداد خدمتی به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان است تا علاوه‌بر معرفی طرح‌های خود، بتوانند از فرصت‌های جذب سرمایه، عقد قراردادهای فروش، دریافت حمایت برای تولید و توسعه محصول، رفع برخی از موانع تولید و همچنین نقد و ارزیابی تخصصی طرح‌ها توسط متخصصان این امر استفاده کنند.
او با اشاره به حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این دوره خاطرنشان کرد: هدف اصلی از برگزاری رویداد دعوت این است که به سهم و در حد توان خود برای حل چالش بزرگ یافتن بازار و سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان کمک کنیم.
دانشی‌فر تصریح کرد: کشور ما دارای اقتصاد سنتی است و گذار از اقتصاد سنتی به سمت اقتصاد دانش‌بنیان‌محور نیازمند اقدامات مختلفی است که در این رویداد به دنبال سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه برای ایده‌ها و طرح‌های دانش‌بنیان هستیم.
او ادامه داد: یکی از موضوعات مهم، اقتصاد دیجیتال است که امیدواریم با تلاش‌های برگزارکنندگان این رویداد بتوانیم بخشی از ایده‌ها و طرح‌های خوب را تحت پوشش خود قرار دهیم.
رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال در سلامت دومین رویداد دعوت با اشاره به دستاوردهای برگزاری رویداد دعوت اظهار کرد: با اجرای این رویداد، در وهله نخست تریبون شرکت‌های دانش‌بنیان خواهیم شد و در مرحله بعد در این حوزه سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.
او ادامه داد: رسالت این رویداد صرفا ارائه نیست و ما به عنوان برگزارکننده آن، هم سرمایه‌گذار هستیم و هم بازار درخور توجهی را در اختیار داریم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی