مدیرعامل شرکت کارگزاری رضوی از راهاندازی واحد CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) در این مجموعه خبر داد و گفت: در این واحد علاوهبر حفظ و افزایش رضایت مشتریان، به دنبال خلق یک برند با کیفیت، سنجش خدمات ارائه شده و شناسایی نقاط ضعف هستیم.
راهاندازی واحد CRM در شرکت کارگزاری رضوی با رویکرد ارتقاء ارائه خدمات
دکتر محسن ملائی در گفتوگو با آستان نیوز اظهار کرد: مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management) یکی از حیاتیترین اصولی است که هر کسب و کاری باید به آن توجه داشته باشد، در همین راستا شرکت کارگزاری نسبت به راهاندازی این واحد اقدام کرد.
او حفظ و افزایش رضایت مشتریان یکی از اهداف ایجاد این واحد عنوان کرد و افزود: راهاندازی واحد CRM نه تنها باعث میشود در مواجهه با مشکلات و مسائل مشتریان، بینش دقیقتری بدست بیاریم، بلکه امکان ارائه خدمات مطلوب در خلال تعاملات با مشتریان را نیز فراهم میکند که این امر نقش موثری در حفظ مشتریان خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت کارگزاری رضوی درباره نقش واحد CRM در خلق یک برند با کیفیت گفت: پاسخگویی و جلب رضایت مشتریان و همینطور احساس شنیده شدن و ارزش قائل شدن برای درخواستهای مشتریان، باعث ایجاد و خلق یک تصویر با کیفیت از کارگزاری در ذهن مشتریان میشود.
او ادامه داد: علاوهبراین، شنیدن بازخوردها و تجربههای مشتریان از خدمات ارائه شده، بهترین معیار و سنجش عملکرد شرکت بوده و کارگزاری رضوی را در فهم و اصلاح نقاط ضعف خود کمک میکند.
ملائی درباره فعالیتهای تعریف شده برای این واحد خاطرنشان کرد: در واحد CRM شرکت، علاوهبر پاسخگویی مشتریان در ساعات اداری و اطلاعرسانی در خصوص اخبار و رویدادهای مهم، پایگاه دادهای از مشتریان و خدمات ارائه شده، ایجاد خواهد شد.
او با اشاره به سایر مزیتهای این واحد تصریح کرد: در سالهای اخیر، خدمات کارگزاریها به سمت خدمات غیرحضوری پیش رفته و حتی مشتریان را از مراجعه حضوری برای تمام خدمات، بینیاز کرده، از همین رو ایجاد چنین واحدی، مشکلات و سوالات مشتریان را برطرف و فعالیت را برای آنها تسهیل میکند.
ملائی افزود: در واحد CRM، همکاران شرکت کارگزاری رضوی نیز با مدیریت درخواستها، خدمات بهتر و مطلوبی را به مشتریان ارائه میکنند.
او در پاسخ به این سوال که چه چشماندازی را برای این واحد متصور هستید؟ گفت: با گسترش و توسعه واحد CRM و ایجاد یک پایگاه داده کامل از مشتریان و طبقهبندی گروههای مربوطه، علاوهبر پاسخگویی و ارائه خدمات با کیفیتتر نسبت به گذشته، در تلاش هستیم ابزارهای بازاریابی از طریق این واحد را توسعه دهیم.