پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد خبر داد؛
۱۴۰۲-۰۷-۲۶

ذبح یک رأس گوسفند قربانی/ بسته‌های معیشتی میان نیازمندان توزیع شد

دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد از ذبح یک راس گوسفند قربانی بین نیازمندان خبر داد و گفت: بسته‌های معیشتی به ارزش مالی 6 میلیون و 500 هزار تومان میان خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شد.

حسین نصراللهی در گفت‌وگو با آستان نیوز از لرستان اظهار داشت: با توجه به نیازهای اساسی خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم، خادمیاران رضوی تصمیم به یک اقدام انسانی گرفتند. این اقدام شامل خرید یک رأس گوسفند قربانی به ارزش مالی ۱۱ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: گوشت حاصل از این ذبح در میان خانواده‌های کم‌برخوردار در مناطق محروم توزیع شد. این اقدام نیکوکارانه خادمیاران رضوی به منظور کمک به کاهش نیازهای اساسی و بهبود شرایط زندگی افرادی که در شرایط سخت مالی قرار دارند، انجام شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد عنوان کرد: خادمیاران رضوی شهرستان در ادامه تعهدات انسانی خود، به توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش مالی 6 میلیون و 500 هزار تومان برای خانواده‌های نیازمند پرداختند.

وی ادامه داد: این بسته‌های معیشتی شامل اقلام مورد نیاز خانواده‌ها برای بهبود شرایط زندگی‌شان می‌باشد.

نصراللهی تصریح کردند: این نوع اقدامات نشان می‌دهد خادمیاران رضوی به بهبود زندگی انسان‌ها در مناطق محروم تعهد دارند این نوع اعمال انسانی نه تنها به افراد نیازمند کمک می‌کند بلکه ارزش‌های انسانی و مسائل اجتماعی را ترویج می‌دهد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی