پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۲۹

تشرف ورزشکاران کشور پاکستان به بارگاه منور رضوی

هیئتی متشکل از 12 نفر از دختران و پسران کاراته کار کشور پاکستان به بارگاه منور رضوی مشرف شدند.

به گزارش آستان‌نیوز، این هیئت که به منظور برگزاری مسابقات بین‌المللی جام هشتمین خورشید با حضور بیش از 1000 نفر از ورزشکاران از داخل و خارج کشور و نیز ورزشکارانی از کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان در شهر مشهد برگزار شده بود به این شهر سفر کردند.
این هیئت بنا به درخواست هیئت کاراته استان خراسان رضوی از معاونت بین‌الملل آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی حضور یافته و از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.
در ابتدا ضمن خیر مقدم توسط نمایندگان آستان قدس رضوی و اهدای حجاب برتر فاطمی به دختران این کاروان، در نمایشگاه رواق خدمت حرم مطهر رضوی در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی با فعالیت‌ بخش های مختلف آستان قدس رضوی آشنا شدند.
این بازدید برای آنان بسیار مسرت بخش بود و بخش‌های ماکت و لباس شهید سلیمانی برای آنان بسیار جذاب بود.
همچنین بازدید از موزه و بخش اهداء مدال های ورزشی، مسکوکات و سکه‌های کشورهای مختلف از جمله کشور پاکستان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده ویژه این گروه بود.
این گروه پس از زیارت مضجع شریف حضرت رضا(ع) به اقامه نماز جماعت پرداختند و پس از آن در فضای زیبای صحن پیامبر اعظم(ص) حضور یافته و از مراسمی که در این صحن برگزار شده بود، لذت برده و با گرفتن تصاویری از این لحظات خاطرات خود را ماندگار کردند. 
شایان ذکر است، اکثریت این گروه برای نخستین بار بود که به بارگاه نوارنی ثامن الحجج(ع) مشرف شده بودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی