پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۲۶

بیانیه مدیر کانون‌های خدمت رضوی قم در محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش آستان نیوز از قم مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بيانه به اين شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین(ع) در جهان پیچیده، و ندای یا للمسلمین از حنجره فلسطینیان مظلوم طنین انداز شده و لبیک یا حسین، جواب هل من ناصر ینصرنی به ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاری رساندن به مردم مظلوم غزه و فلسطین است. 

بار دیگر چهره زشت وخبیث رژیم غاصب صهیونیست با جنایت ددمنشانه و توحش خود در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، فاجعه‌ای کم نظیر در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین، در جلو چشم تمام جهانیان نمایان شد.

طبق وعده الهی در قرآن کریم سوره اسرأ آیه چهارم و پنجم آنگاه که می‌فرماید: وَقَضَيْنَا إِلَىٰ بَنِي إِسْرَائِيلَ فِي الْكِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِي الْأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيرًا ﴿٤﴾

ما در تورات به بنی اسرائیل خبر دادیم که قطعاً دو بار در زمین فساد می‌کنید و [در برابر طاعت خدا] به سرکشی و طغیان [و نسبت به مردم به برتری جویی و ستمی] بزرگ دچار می‌شوید. 

فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَيْكُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّيَارِ ۚ وَكَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا ﴿٥﴾

پس هنگامی که [زمان ظهور] وعده [عذاب و انتقام ما به کیفر] نخستین فسادانگیزی و طغیان شما فرا رسد، بندگان سخت پیکار و نیرومند خود را بر ضد شما برانگیزیم، آنان [برای کشتن، اسیر کردن ] لابه لای خانه ها را [به طور کامل و با دقت] جستجو می کنند؛ و یقیناً این وعده ای انجام شدنی است. (۵)

بمباران بیمارستان المعمدانی در شهر غزه با به شهادت رساندن بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم مظلوم فلسطین، رذالت و خوی حیوانی رژیم غاصب به نمایش درآمد، تا این جنایت هولناک دیگر هیچ تردیدی برای آزادی‌خواهان و حق‌طلبان باقی نگذاشته و یقین دارند ریشه‌کن کردن این رژیم جعلی، درنده خو و خطرناک برای امنیت و صلح و آرامش بشریت از صفحه روزگار قطعی خواهد بود.

مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان قم این اقدامات جنایتکارانه و ضد حقوق بشر رژیم جعلی صهیونیستی را با حضور هزاران خادمیار در صحنه انزجار و خشم به همراه ملت شریف ایران محکوم می‌نماید و اعلام می‌دارد لباس سربازی را برای اضمحلال و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی به تن کرده و آماده جهاد است.

وَلَيَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزيزٌ

سید محمد باقر تکیه‌ای

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی