پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۲۸

برنامه‌ریزی برای آموزش عمومی خادمیاران اصفهان

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی کانون علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان در این جلسه که با حضور مصطفی حجه فروش مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان، محمدحسین امامی معاون خادمیاری و جمعی از مسئولان و اعضای کانون علمی آستان قدس رضوی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برگزار شد، موضوعات تخصصی این کانون مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه و در راستای پیگیری مسائل آموزشی در معاونت خادمیاران بر لزوم توجه به آموزش عمومی‌ خادمیاران و همچنین پیوست علمی در فعالیت‌های تمامی عرصه‌ها تاکید شد و بر این اساس مقرر شد تا پیرو تفاهم‌نامه‌هایی که در گذشته با دانشگاه‌های استان به امضا رسیده است از ظرفیت عرصه علمی و اساتید دانشگاه‌های استان برای این منظور استفاده شود.

بدین منظور و در راستای ارتقای سطح تخصصی خادمیاران، متناظر با فعالیت‌ هر عرصه از اساتید مرتبط با آن عرصه دعوت می‌شود تا ضمن آموزش‌های تخصصی به خادمیاران، اتاق فکر آن عرصه نیز تشکیل گردد.

همچنین با کمک اساتید خادمیار برنامه آموزش‌های عمومی با محوریت موضوعات روز نظیر جهاد تبیین، حجاب و عفاف و... در برنامه‌های آموزشی خادمیاران قرار خواهد گرفت.

در ادامه‌ این جلسه سرفصل‌های برگزاری کارگاه‌ آموزشی خادمیار تراز انقلاب اسلامی، توسعه کانون‌های تخصصی علمی در دانشگاه‌های استان و راه‌‌اندازی مدرسه مجازی رضوی بر بستر فضای مجازی تصویب شد.

 

گفتنی‌ست قرار است این اقدامات در راستای تحقق شعار کیفی سازی خدمات در کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان اجرا گردد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی