پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۳۰

نخستین جلسه هماهنگی برنامه‌های اربعین 1403 کانون‌های خدمت رضوی البرز برگزار شد

مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز گفت: جلسه هماهنگی برنامه‌های اربعین حسینی سال آینده با حضور جمعی از فعالان اربعین و مسئول موکب امام رضا(ع) در دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان برگزار شد.

قربانعلی مصطفایی مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم دفتر کانون‌های خدمت رضوی در سال جاری برگزاری جلسات هماهنگی برنامه‌های اربعین سال 1403 به طور ماهانه است.

مصطفایی ادامه داد: از این رو در این هفته جلسه‌ای با حضور برخی از اعضای کانون‌های مرکزی، فعالان عرصه اربعین، صاحب‌نظران، مسئول موکب امام رضا(ع) و برخی از معاونین و مسئولان کانون‌های مرکزی در حوزه خادمیاری در دفتر کانون‌های خدمت رضوی البرز برگزار شد.

وی افزود: از جمله مصوبات این جلسه این بود که در طول سال هر ماه یک جلسه با موضوع آسیب‌‌شناسی برنامه‌های اربعین حسینی و ارائه راهکار برای برنامه‌های اربعین برگزار شود.

مصطفایی افزود: همچنین یکی از برنامه‌های مرتبط با حوزه خادمیاری فعالسازی و حمایت از هیئت‌های خدام الرضا(ع) در سطح استان البرز است.

وی گفت: در همین راستا نشستی با مدیران هیئت خدام الرضا در سطح استان برگزار و مقرر شد این هیئت در طبقه زیر زمین محل دفتر کانون‌های خدمت رضوی مستقر شده و تمام شهرستان‌ها و استان‌ها با این مجموعه همکاری داشته باشند.

مصطفایی تصریح کرد: برنامه چهارشنبه‌های امام رضایی از جمله برنامه‌های هیئت خدام الرضا(ع) است که در سطح کانون‌های محله‌ای هر هفته برگزار می‌شود و در سطح استان نیز برنامه قرار هشتم به طور ماهانه با هدف ترویج فرهنگ و سیره رضوی و آشنایی و دیدار خادمیاران با یکدیگر اجرا می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز در خصوص تعداد این هیئت در سطح استان گفت: در ده منطقه کرج و سایر مناطق و شهرهای استان که مجموعا 19 هیئت خدام الرضا(ع) می‌شود، فعالیت‌ها انجام شده و تمامی این مناطق زیر مجموعه هیئت خدام الرضا(ع) استان البرز هستند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز در پایان گفت: طی حکمی دکتر حسین افشارپور به سمت مشاور عالی مدیریت کانون‌های خدمت رضوی البرز منصوب شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی