پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۳۰

برگزاری نشست مدیر کانون‌های خدمت رضوی با فرمانده نیروی انتظامی سمنان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان به همراه جمعی از خادمیاران با فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آستان نیوز از سمنان حسن سعدالدین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی از همکاری و همراهی پرسنل خدوم نیروی انتظامی در برقراری حفظ امنیت و آرامش در نقاط مختلف استان و همچنین همکاری و تعامل پرسنل با مجموعه مدیریت کانون‌های خدمت رضوی و خادمیاران در جهت خدمت‌رسانی به زائرین و عاشقان حضرت علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) در استان قدردانی نمود.

وی در ادامه افزود: امنیت و آرامش جزء بنیادی‌ترین نیاز هر فرد برای جامعه و مسائل اجتماعی استان می‌باشد و مهمترین عامل برای رشد توسعه و پیشرفت آن جامعه شکل دادن، شکوفایی استعدادهای فردی و پیشرفت‌های علمی و اقتصادی است که در پرتوی امنیت مردم به خصوص زائرین حرم مطهر رضوی شکل گیرد.

سعدالدین بیان نمود: نیروهای انتظامی و امنیتی در ثواب تمام خیرات و پیشرفت‌هایی که در سایه امنیت جامعه اسلامی شکل می‌گیرد، شریک هستند که ان شالله مجموعه خادمیاران رضوی در استان با همراهی و کمک به پرسنل فراجا توانسته یاری رسان خوبی به آن‌ها باشند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان تشریح نمود: موفقیت، سلامت، کارآمدی و توفیق پلیس نقش مهمی در ارتقای اعتقادات عمومی و قضاوت اجتماعی مردم نسبت به مسائل نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد که همه‌ی ما ان‌شالله از این توفیق بهره کامل را ببریم.

وی با قدردانی از زحمات موقوفه‌ای، فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان قدردانی نمود و در ادامه افزود: بهترین توصیه‌ها در تمام طیف‌های شغلی هر فرد، پایبندی به سخنان مقام معظم رهبری بوده که باید آن‌ها را سرلوحه نقشه راه موفقیت در کار و زندگی خودمان قرار دهیم.

در ادامه موقوفه‌ای، فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با ارائه گزارشی از برنامه‌های نیروی انتظامی در استان را تشریح و بیان نمود: خدمت به زائران و مجاوران حرم مطهر علی بن موسی الرضا ( علیه‌السلام) از افتخارات بزرگ نیروی انتظامی است که این اقدامات از وجود قدسی حضرت برای انجام هرچه بهتر بودن عملکرد مطلوب کارکنان نیروی انتظامی در این مسئولیت خطیر جهت تامین امنیت پایدار و اهداف مهم فراجا می‌باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان ضمن تشکر از عملکرد مجموعه مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان افزود: خدمات خادمیاران استان سمنان در تمامی زمینه‌های قابل تقدیر بوده که این اقدامات که در راستای خدمت‌رسانی به زائرین امام رضا ( علیه‌السلام) می‌باشد که ان‌شالله در کارنامه اخروی همه‌ی ما درخشیده و اعمال شود.

در پایان این نشست مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با اهدای یک قطعه فرش متبرک به همراه بسته تبرکی حرم مطهر امام رضا(علیه‌السلام) از زحمات بی دریغ فرمانده نیروی انتظامی استان تجلیل کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی