پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۱

حرم مطهر رضوی در شب میلاد امام عسکری(ع) غرق در سرور و شادمانی بود  

حرم مطهر رضوی در شب میلاد امام حسن عسکری(ع) غرق در سرور و شادمانی بود. 

به گزارش آستان‌نیوز، در شب میلاد یازدهمین حجت، خدا پیام آور روشنی؛ امام حسن عسکری(ع) حرم مطهر رضوی آذین بندی و چراغانی شده بود و رهروان صدّیق این امام همام در این شب نورانی خود را به آستان مُصفای حضرت رضا(ع) و این میلاد فرخنده و مسعود را به محضر ولی نعمتشان تبریک و تهنیت گفتند. 
ویژه برنامه شب میلاد امام حسن عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی ساعتی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.  
در این مراسم ابتدا زیارت امین الله با نوای مدیحه سرای اهل بیت(ع)؛ مرتضی اسلامی‌نژاد قرائت شد و سپس حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین سیدی از شاعران آئینی و با اخلاص آل الله اشعار زیبای خود را در وصف میلاد امام عسکری(ع) برای زائران و مجاوران حرم رضوی قرائت کرد. 
اجرای قطعه‌ای هنری و شاد توسط گروه سرود گلدسته‌های حرم از دیگر برنامه‌های شب میلاد امام عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی بود. 
در این مراسم همچنین مداح نام آشنای اهل بیت(ع)؛ حاج احمد واعظی به مولودی خوانی و شعرخوانی پرداخت و پایان بخش این مراسم قرائت دعای شریف کساء و دعا برای فرج فرزند بزرگوار امام عسکری(ع)؛ حضرت ولیعصر(عج) و نجات قاطبه مسلمین به ویژه مردم غزه از شر استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی