پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۱

چهارمین پیش رویداد از دومین رویداد دعوت برگزار می‌شود

با همکاری شرکت صنایع پیشرفته رضوی و ستاد اقتصاد دانش‌بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی، چهارمین پیش رویداد از دومین رویداد دعوت برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، کشور ایران با داشتن رتبه بالا و ممتاز در زمینه ظرفیت‌های گیاهان دارویی، بستر مناسبی برای فعالیت فناوران این حوزه است، چراکه ایران 11 اقلیم از 13 اقلیم شناخته شده جهانی را داراست و گونه‌های گیاهی در این کشور 8000 عدد برآورد شده که تقریبا دو برابر قاره اروپا است. 
علاوه‌براین، بیش از 2300 عدد از این گونه‌های گیاهی دارای خواص دارویی، عطری، آرایشی و بهداشتی هستند. از همین رو تولید محصول و راه‌اندازی کسب و کار در این حوزه می‌تواند فناوران را با چالش‌های مختلفی از جمله الزامات تحقیق و توسعه، توجه به استانداردها و قوانین، پایداری و استحکام محصول و توجه به نیازهای متقاضیان روبرو کند.
ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی ماموریت دارد تا در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه و مساعدت با آن‌ها، اقدامات حمایتی را از مرحله تولید اولیه تا صادرات و ایجاد ارتباط بین صاحبان فناوری و سرمایه انجام دهد.
پیش‌رویداد درنظر گرفته شده به موضوعاتی همچون مرور خدمات ستاد، تجربیات شرکت‌های مختلف برای عبور از دره مرگ در چرخه عمر کسب و کارهایشان و این‌که بستر مطرح شده تا چه میزان برای ورود فناوران جذاب است و چرا این ظرفیت بزرگ، تبدیل به یک فرصت بزرگ فناورانه نشده است، می‌پردازد، از همین رو این رویداد می‌تواند علاوه بر فعالان حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی برای سایر فناوران نیز مفید باشد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق لینک https://evnd.co/qETlJ به صورت رایگان ثبت نام کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی