پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۳

معرفی محصولات جدید شرکت کمباین‌سازی ایران در نمایشگاه ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی مازندران

با رویکرد معرفی و بازاریابی محصولات جاری و جدید کمباین‌سازی ایران، این شرکت در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، ادوات و تجهیزات کشاورزی که در قائمشهرِ مازندران برگزار می‌شود، حضور پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت کمباین‌سازی ایران در گفت‌وگو با آستان نیوز درباره برنامه‌های درنظر گرفته شده در مدت حضور در این رویداد اظهار کرد: معرفی دو محصول جدید شرکت شامل کمباین برداشت غلات مدل ۱۰۷۵ و همچنین بیلر بسته‌بندی مدل ۴۵۵P از جمله این برنامه‌ها است. 
علی اصغر حمیدی‌فرد گفت: علاوه‌براین به دنبال برقراری ارتباط با مسئولان منطقه‌ای، مشتریان، نمایندگان شرکت‌ها و تأمین‌کنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی هستیم.
او با اشاره به دستاوردهای حضور در نمایشگاه‌هایی از این دست خاطرنشان کرد: با شکل‌گیری ارتباط اثربخش با ذینفعان محلی و اطلاع از مشکلات و موانع موجود، امکان رایزنی و حل مشکلات آن‌ها توسط این شرکت فراهم خواهد شد.
مدیرعامل شرکت کمباین‌سازی ایران ادامه داد: همچنین علاوه‌بر معرفی تخصصی محصولات تولیدی به مسئولان، کشاورزان و بهره‌برداران این حوزه، شرایطی برای کسب نظرات تخصصی کارشناسان و مشتریان به منظور ارتقای کیفی و تکنولوژیکی محصولات ایجاد خواهد شد.
او افزود: ضمن این‌که حضور نمایندگان استانی در غرفه شرکت و طرح مشکلات و درخواست‌های آن‌ها باعث تسریع در رسیدگی به مسائل مرتبط می‌شود.

گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، ادوات و تجهیزات کشاورزی از دوم تا پنجم آبان ماه جاری در قائمشهرِ مازندران در حال برگزاری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی