پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با چهارشنبه های امام رضایی؛ 
۱۴۰۲-۰۸-۰۴

یک دستگاه غذا ساز صنعتی به مرکز خدمات نگهداری کودکان استثنایی مهرآوران زاهدان اهداء شد

به همت خادمیاری گروه جهادی حضرت رقیه(س) و مساعدت گروه خیرین سپاس یک دستگاه غذا ساز صنعتی به مرکز خدمات نگهداری کودکان استثنایی مهرآوران زاهدان اهداء گردید. 

به گزارش آستان نیوز عیسی کیخا مسئول گروه جهادی و خادمیاری حضرت رقیه (س) زاهدان گفت: همزمان با چهارشنبه های امام رضایی و با حضور مدیریت کانون های خدمت رضوی استان،مدیریت بسیج سازندگی استان و جمعی از خادمیاران رضوی، یک دستگاه غذا ساز صنعتی به مرکز خدمات نگهداری کودکان استثنایی مهرآوران زاهدان اهداء گردید. 
وی افزود: مرکز نگهداری کودکان استثنایی مهرآوران زاهدان تعداد ۸۰ کودک و نوزاد استثنایی را تحت پوشش دارد که با توجه به تغذیه ویژه این عزیزان با مشورت مدیریت مرکز و مساعدت گروه خیرین سپاس یک دستگاه غذا ساز صنعتی تهیه و تقدیم این موسسه شد. 
کیخا هدف از این امر انسان دوستانه را کمک به سطح ارتقاء تغذیه کودکان برشمرد و گفت: خادمیاران گروه جهادی حضرت رقیه(س) با رایزنی های صورت گرفته توانسته از طریق خیرین بزرگوار گروه سپاس این غذا ساز صنعتی را تهیه کنند که هزینه ای معادل ۵۰۰ میلیون ریال دربرداشته است. 
مسئول گروه جهادی و خادمیاری حضرت رقیه (س) زاهدان افزود: از همشهریان و هم استانی های عزیزمان می خواهیم تا در این راستا با نظر مدیران مراکز نگهداری کودکان استثنایی و بی سرپرست در حد توان کمک مالی نمایند. 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی