پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۴

شمیم عطر رضوی در ندامتگاه بانوان تنکابن 

به گزارش آستان نیوز _مازندران ؛دبیر کانون خدمت رضوی تنکابن از حضور کانون های تخصصی خدمت رضوی  در ندامتگاه بند زنان  تنکابن خبر داد.

طالشی گفت :با درخواست مسئولین زندان  تنکابن از دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان  برای حضور کانون های تخصصی برای انجام خدمت رضوی  در بند بانوان زندان ، ۳ کانون تخصصی قرآن و عترت ، بانوان و خانواده و بهداشت و سلامت  عازم زندان این شهرستان  شدند.
 او گفت :در این دیدار ابتدا خادمیاران  از کانون قرآن و عترت برای بانوان محفل انس با قرآن برپا نمودند .
سپس  کانون بانوان و خانواده به مشاوره مذهبی با موضوع دعا ونیایش در زندگی  پرداختند و پایان بخش این محفل روضه و ذکر توسل به امام رضا(ع) اقامه شد .
همچنین از سوی کانون بهداشت و سلامت تست فشار خون و مشاوره پزشکی انجام شد 
طالشی خاطر نشان کرد : از سوی کانون عمومی خدمت‌ رضوی شهرستان تنکابن  مشکلات خانواده های دربند زندان بررسی و هماهنگی لازم  درجهت رفع آنها صورت پذیرد..
طالشی با اشاره به حضور خادمیاران رضوی در بخشهای تخصصی در ندامتگاه این شهرستان تسریع داد:هدف نشر فرهنگ امام مهربانی ها ؛ هشتمین امام شیعیان، حضرت علی بن الموسی الرضا (ع)است دیدار با مددجویان ؛شور و شعف وصف ناپذیری را در میان آنان به وجود می آورد.
و فضای زندان آکنده از محبت و دوستی با اهل بیت(ع) می شود  و اهل بیت(ع) می‌فرمایند زیارت شما از راه دور هم به ما می‌رسد.
او گفت : در این دیدار؛ زندانیان و دلداده گان  به  امام رضا(ع)  ؛با چشمانی اشک آلود و تضرع از راه دور زیارت کردند و خادمان نیز برای رهایی آن‌ها از بند زندان دعا کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی