پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۴

ارائه آخرین دستاوردهای شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان مشهد

با رویکرد شناسایی و کشف بازارهای جدید و همچنین ارائه آخرین دستاوردهای شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی، این مجموعه در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی مشهد حضور پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز درباره برنامه‌های درنظر گرفته شده در مدت حضور در این رویداد اظهار کرد: ارتباط مؤثر با مشتریان داخلی و خارجی، معرفی دقیق محصولات و ارائه اطلاعات مورد نیاز برای خرید از این شرکت، بخشی از این برنامه‌ها به شمار می‌رود.
دکتر مهدی قربانی گفت: نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت ساختمان به عنوان یک پلتفرم تاثیرگذار برای شرکت‌ها، متخصصان و کارشناسان این حوزه محسوب می‌شود، چرا که از طریق حضور در رویدادهایی از این دست می‌توانند نسبت به اشتراک‌گذاری فناوری‌های جدید و اطلاعات اقدام و برای ایجاد روابط تجاری طولانی مدت با سایر فعالان در بازارهای جهانی تلاش کنند.
او بازاریابی محصول در سطح بین‌المللی را یکی از مزیت‌های حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت ساختمان عنوان کرد و افزود: علاوه‌براین، امکان فروش مستقیم کالا و خدمات یا محصولات، تبلیغات در سطح وسیع و حتی فروش غیر حضوری به ویژه برای مشتریان و بازارهای مصرف‌کننده فراهم خواهد شد.
مدیرعامل شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی ادامه داد: اگر بخواهیم اهمیت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و دکوراسیون را در یک جمله بیان کنیم باید گفت این نمایشگاه‌ها در راستای بازارهای جدید و نوظهور صنعت ساختمان و دکوراسیون، عامل محرک اصلی برای توسعه صنعتی و تجاری محسوب می‌شود.
او افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از غرفه این شرکت در سالن فردوسی دیدن کنند.

گفتنی است، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی مشهد از سوم تا ششم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد در حال برگزاری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی