پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۴

گردهمایی موکب‌داران اربعین در حمایت از طوفان‌الاقصی و انزجار از صهیونیست کودک‌کش در حرم مطهر

گردهمایی موکب‌داران اربعین در حمایت از طوفان‌الاقصی و انزجار از صهیونیست کودک‌کش در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، سردار احمدی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خراسان رضوی در این گردهمایی که ظهر امروز در محل ایوان مقصوره مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به اینکه تمام قدرت رژیم صهیونیست تو خالی و پوشالی است، عنوان کرد: تجمع موکب‌داران در حرم مطهر امام رضا (ع) و تمام کشور این پیام را دارد که حضور در قدس نزدیک است.
وی گفت: در گوش تمام دنیا خوانده‌اند که اسرائیل قدرت برتر است، اما با تمام شبکه اطلاعاتی این رژیم کودک‌کش نشان داد که تمام قدرت این رژیم تو خالی و پوشالی است.
سردار احمدی افزود: تمام این بمباران و نسل‌کشی برای این است که افکار جهانیان را از عملیات بزرگ گروه حماس دور کند زیرا همه دنیا متوجه شدند که تمام قدرت نمایی اسرائیل پوشالی بوده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: با عملیات طوفان الاقصی هیمنه اسرائیلی‌ها در قدرت نظامی، اطلاعات و... شکسته شد و 70 سال بزرگترین و شدیدترین ضربه را به آنان وارد کرد.
سردار احمدی ادامه داد: این عملیات درس بسیار خوبی را به همه داد در واقع حماس با تمام ضعف و نیروی اندکی که داشت در مقابل قوی‌ترین ارتش که از  تمامی تکنولوژی روز دنیا برخوردار بود و خود را قدرت برتر می‌دانست، پیروز شد در واقع درسی که باید از این اقدام بزرگ گرفت این است که هیچ‌گاه نباید نا امید شد.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا، انگلیس و سایر قدرتهای اروپایی در تلاش هستند از اضمحلال اسرائیل جلوگیری کنند.
جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان رضوی در این تجمع گفت: در شرایط حاضر همه دنیا متوجه جنایات اسرائیل در فلسطین و غزه شده اند و حاضران در این جلسه هر کمکی را که برای حمایت از مردم غزه لازم باشد انجام خواهند داد.
شایان ذکر است، در این تجمع حاضران با شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیستی نشان دادند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی