پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۵

ظرفیت ترویج سیره رضوی در البرز بالا برده شود

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان البرز گفت: باید ظرفیت ترویج سیره رضوی را در این استان با توجه به نیاز فرهنگی و اجتماعی و عهدی که در نوکری کردن در بارگاه امام رضا(ع) بسته‌ایم، بالا ببریم.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ قربانعلی مصطفایی در آیین تکریم مدیر کانون تخصصی تبلیغی و مداحی خدمت رضوی استان که در مسجد امام سجاد(ع) کرج برگزار شد، افزود: در این استان ۱۱ کانون تخصصی در شبکه خادمیاری فعالیت دارد که می‌بایست از ظرفیت آن برای ترویج تعالیم اسلامی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: کانون تخصصی تبلیغ و مداحی در این زمینه به دليل تریبونی که در اختیار دارد، مسئولیت مهمی بر عهده داشته که باید از ظرفیت آن بر اساس فرمایشات امامین انقلاب در بین مردم به ویژه نوجوانان و جوانان استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه در دنیای امروز سلاحی بُرنده‌تر از تبلیغ وجود ندارد، خاطرنشان کرد: باید در ایران کوچک در این عرصه مهم به رسالت مهم خود موثرتر عمل کنیم.

مصطفایی یادآور شد: سفره خدمت رضوی در استان البرز برای هفت هزار نفر گسترده شده که باید بر اساس بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها عمل کرد تا از خدمت حذف نشویم.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان البرز اضافه کرد: توفیق خدمت پیدا کردیم تا ۲۴ ساعت از یک ماه را صرف خدمت به اسلام کنیم پس باید وظیفه‌مند باشیم و طبق دستورالعمل‌ها انجام وظیفه کنیم.

وی با بیان اینکه حدود ۹۰۰ نفر در استان البرز نامشان از خادمی امام رضا(ع) خط خورده و به یاور رضوی رسیده است، ادامه داد: این عزیزان فقط شش ماه فرصت دارند تا با ثبت خدمت ماهانه در سامانه وضعیت خود را حفظ کنند در غیر این صورت از خدمت کردن در بارگاه امام حذف می‌شوند.

وی افزود: در استان البرز در حال تشکیل هیأت خدام الرضا(ع) هستیم تا همه کسانی را که دل در گروی اهل بیت(ع) دارند، دور هم جمع کنیم و کار امام رضایی انجام دهیم.

مصطفایی گفت: بر اساس دستورالعمل جدید باید کانون‌های تخصصی در شهرها و شهرستان‌ها تشکیل گردد و حوزه ستادی در استان‌ها نقش برنامه ریزی، کنترل و نظارت داشته باشند.

وی از تلاش و خدمات حجت‌الاسلام میلانی نژاد قدردانی و حجت‌الاسلام محمد صیدی طهرانی را به مدیریت کانون تخصصی تبلیغ و مداحی استان البرز منصوب کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی