پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۲

نوای امام رضایی در میان اهالی ورزش محمودآباد پیچید

جمعی از خادمیاران محمودآبادی با هدف گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی با کارکنان ورزش شهرستان دیدار کردند.

به گزارش آستان‌نیوز از مازندران، سید علی هاشمی‌نسب، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد با اعلام این مطلب گفت: خادمان امام رئوف(ع) با زمزمه نواهای زیبای امام رضایی فضای اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد را عطرآگین کرده و به آن حال و هوایی امام رضایی بخشیدند.

وی افزود: در این دیدار که به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و با هدف ارج نهادن به تلاش‌های قهرمانان در میادین ورزشی و تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران ورزش شهرستان برگزار شد، خادمیاران رضوی هفته تربیت‌بدنی را به رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان و همچنین قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی حاضر در جلسه تبریک گفتند و از تلاش‌های آنان تقدیر کردند.

هاشمی‌نسب با اشاره به سخنان ائمه معصومین(علیهم‌السلام)، به ویژه امام رضا(ع) بر رعایت اخلاق جوانمردی و منش پهلوانی گفت: در سیره امام رئوف(ع) الگوی اخلاق عملی در تمام مسائل مشاهده می‌شود پس می‌توان گفت یکی از راه‌های دستیابی به فتوت و منش پهلوانی توجه به سیره امام رضاست. امیدواریم پهلوان و قهرمانان ما با توکل بر خدا توسل بر ائمه و مدد از علی بن موسی الرضا همواره فاتح سکوهای افتخار بین المللی باشند.

شعبانپور رئیس اداره ورزش محمودآباد نیز از حضور خادمیاران در مجموعه ورزش و معطر شدن مجموعه قدردانی نمود.

پایان‌بخش برنامه اهدای تبرکات حرم رضوی بین حاضران ورزش‌دوست بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی