پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۶

برگزاری پنجمین جشنواره فیلم بسیج اختران به همت منطقه ویژه اقتصادی سرخس

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم بسیج اختران که با هدف حمایت و ایجاد امید میان فیلم‌سازان کشور و به همت منطقه ویژه اقتصادی سرخس از سوم آبان ماه جاری آغاز شده بود، روز گذشته در شهرستان سرخس برگزار شد و این رویداد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش آستان نیوز، در این بین منطقه ویژه اقتصادی سرخس در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و حمایت از هنرمندان، نسبت به حمایت و انجام بخشی از مراحل میزبانی جشنواره اقدام کرد.
در مجموع ۲۲۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که هیئت داوران از این تعداد، ۴۶ اثر را در بخش‌های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ، فیلم‌نامه و ۱۰۰ ثانیه‌ای برای بخش مسابقه برگزیدند. 
 

طراحی بخش فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه با موضوع امید و اقتصاد
دبیر پنجمین جشنواره فیلم بسیج اختران در حاشیه مراسم اختتامیه گفت: برای اولین بار و به لطف منطقه ویژه اقتصادی سرخس، محل برگزاری این جشنواره از مرکز استان خراسان رضوی به این شهرستان انتقال پیدا کرد. با توجه به جدید بودن این اتفاق، با سختی‌هایی هم روبرو بودیم ولی با همت مسئولان سرخس و با هماهنگی این منطقه، جشنواره به طور شایسته برگزار شد.
محمدعلی صباغی اظهار کرد: پس از اکران آثار در روزهای سوم و چهارم آبان ماه، در نهایت ۱۰ اثر برگزیده شد و ۱۸ نفر موفق به دریافت تندیس جشنواره شدند. 
او ادامه داد: ضمن این‌که از هر بخش دو فیلم به مسابقات کشوری راه پیدا خواهد کرد.
دبیر پنجمین جشنواره فیلم بسیج اختران از حمایت گسترده منطقه ویژه اقتصادی سرخس در برگزاری این رویداد گفت و افزود: علاوه‌براین حمایت‌ها، بخش فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای با موضوع امید و اقتصاد توسط منطقه طراحی و حتی فیلم‌های خوبی هم به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
او با اشاره به بازدید هنرمندان و مهمانان این جشنواره از امکانات و زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی سرخس خاطرنشان کرد: این اقدام باعث خلق ایده‌های نو برای تولید آثاری شاخص با رویکرد اقتصادی و برای شناساندن هر چه بیشتر منطقه خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی