پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۶

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با خانواده روشندل نخبه مشهد

تولیت آستان قدس رضوی با حضور در منزل خانواده دارای سه نابینای نخبه قرآنی و تحصیلی مشهد، از همت، صبر و تلاش آنها در ترویج آموزه های قرآنی تجلیل کرد.

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی با حضور در منزل آقای هاشمی که دارای سه روشندل نخبه قرآنی و تحصیلی هستند، ضمن گفت‌وگو با این روشندلان و خانواده ایشان در جریان مسائل، موفقیت‌ها و افتخارات آنها قرار گرفت.  
حجت الاسلام والمسلمین مروی پس از تبریک به این روشندلان و تقدیر از تلاش‌ها و صبر در برابر مشکلات، اظهار کرد: همت بلند شما عزیزان جای تقدیر و الگوگیری دارد. این قدم‌ها، تحمل سختی‌ها و محرومیت‌ها، نزد خداوند متعال حفظ و منظور می‌شود و در عالم دیگر چند برابر جبران خواهد شد. 
وی ادامه داد: وقتی خداوند متعال به سبب حکمت و علت و دلیلی که برای ما روشن نیست، گروهی از انسان‌ها را با محرومیت‌هایی خلق می‌کند، آنها را مورد امتحان قرار می‌دهد و اگر آنها در برابر مشکلات و کمبودها، صبر به خرج دهند و راضی و شاکر باشند، حق تعالی طوری اجر معنوی آنها را می‌دهد که در آن عالم آرزو می‌کنند که ای کاش هیچ نعمتی در این دنیا به آنها عطا نمی‌شد.
تولیت آستان قدس رضوی راضی و شاکر بودن را بالاترین مقام و کمال وجود انسانی عنوان کرد و افزود: خداوند متعال خیرخواه ما انسان‌ها است و اگر انسانی به هم‌نوعان خود احسان و کرمی می‌کند، جلوه‌ای از محبت و خیرخواهی الهی است.
گفتنی است، خانواده آقای هاشمی دارای سه نابینا می باشد که هرکدام از آنها حافظ کل قرآن، دارای تحصیلات عالی دانشگاهی، استاد دانشگاه و مروج آموزه های قرآنی هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی