پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

سرپرست مدیریت مهمانسراهای حرم مطهر رضوی خبر داد؛
۱۴۰۲-۰۸-۰۶

آغاز به کار آشپزخانه مرکزی «حضرت رضا(ع)» با طبخ روزانه 2600 پرس غذا

سرپرست مدیریت مهمانسراهای حرم مطهر رضوی از آغاز به کار آشپزخانه مرکزی «حضرت رضا(ع)» با طبخ روزانه 2 هزار و 600 پرس غذا در مشهدمقدس خبر داد.

میرحسین کبیری با اعلام این خبر در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این آشپزخانه مجهز و صنعتی در فضایی به مساحت 2 هزار و 800 مترمربع با هدف پخت متمرکز غذاهای مهمانسراهای حرم مطهر رضوی در آینده به همت مجموعه آستان قدس رضوی در بلوار چمن مشهد راه‌اندازی شده است.

وی گفت: این آشپزخانه فعالیت خود را در مرحله نخست و آزمایشی با طبخ روزانه 2 هزار و 600 پرس غذا در وعده ناهار برای تأمین بخشی از غذای پرسنل حرم مطهر اعم از کارمند، خادم و خادمیار آغاز کرده است که این میزان به تدریج با ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات آن افزایش خواهد یافت تا ظرفیت پخت تکمیل شود.

کبیری ادامه داد: آشپزخانه حضرت رضا(ع) دارای تجهیزات کامل همچون 3 خط ریلی پخت برنج، حدود 60 دیگ بخار پخت خورشت، حدود 28 سرخکن صنعتی و... است و در حال حاضر با بهره‌گیری از نیروهای آشپزخانه مهمانسراهای حضرت رضا(ع) فعالیتش را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به این‌که مسئولیت این آشپزخانه از ابتدای آبان ماه به مدیریت مهمانسراهای حرم مطهر رضوی واگذار شده است، افزود: غذای طبخ شده در این آشپزخانه به مهمانسرای حرم مطهر منتقل و بین پرسنل توزیع می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی