پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۵

دفتر جدید کانون خدمت رضوی باسمنج شهرستان تبریز افتتاح شد

با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی امام جمعه منطقه باسمنج، حسن روزنیک قائم‌مقام دبیر کانون‌ مرکزی خدمت رضوی تبریز، خادمیاران، یاوران رضوی و اقشار مختلف مردم، دفتر جدید کانون خدمت رضوی در شهر باسمنج افتتاح شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، پیش از این طی حکمی از سوی سردار محمد یوسف شاکری مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان،  بهروز علیوند به عنوان مسئول کانون خدمت رضوی منطقه باسمنج منصوب شده و با خادمیاران مشغول فعالیت بودند که با مساعدت امام جمعه محل جدید در اختیار کانون قرار گرفت. 

مراسم افتتاحیه محل جدید کانون که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی امام جمعه منطقه باسمنج، حسن روزنیک قائم‌مقام دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان تبریز، خادمیاران، یاوران رضوی و مردم مومن منطقه در مسجد امام حسین(ع) باسمنج برگزار می‌شد با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید شروع و در ابتدای مراسم صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) در جمع حضار هم‌خوانی و هم‌نوایی شد و در ادامه بهروز علیوند مسئول کانون صمن خیر مقدم، گزارشی از فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی کانون به جمع حاضر ارائه نمود. 

حجت‌الاسلام احمدی امام جمعه باسمنج ضمن بیان گوشه‌هایی از سبک زندگی رضوی و اظهار خوشحالی از فعالیت خادمیاران رضوی در منطقه، در قسمتی از سخنان خود گفت: ما پشتوانه کانون خدمت رضوی در باسمنج هستیم، خادمیاران ما را در کنار خود و یاور خود بدانند و از همین تریبون از اهالی منطقه باسمنج و خیرین درخواست دارم با خادمیاران کانون رضوی همکاری لازم را معمول دارند. 

در ادامه حسن روزنیک قائم‌مقام کانون مرکزی تبریز با تشکر از امام جمعه و اهالی منطقه در جهت همراهی با کانون خدمت رضوی در انجام فعالیت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی گفت: کانون باسمنج یکی از کانون‌های فعال شهرستان تبریز است و با وجود مردم خیّر منطقه انتظار داریم بیش از این شاهد فعالیت‌های اثرگذار کانون رضوی و خادمیاران بوده باشیم. 

ادامه بخش مراسم مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، عبدالعظیم پناهی، مرتضی واصلی، جواد میرزایی و محمد نژاد اکبری بود که با صوت دلنشین و قرائت اشعار در مدح اهل بیت، شور حال خاص معنوی و روحانی به مجلس دادند. 

در آخر برنامه با تقدیم هدایایی توسط امام جمعه و مسئولان حاضر، از مسئولان مواکب فعال در دهه آخرصفر المظفر مستقر در مشهد مقدس تجلیل به عمل آمد. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی