پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان همدان خبر داد؛
۱۴۰۲-۰۸-۰۵

احداث یادمان کودکان شهید غزه به عنوان نمادی از شهدای بی‌گناه

مدیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان همدان گفت: به زودی یادمان کودکان شهید غزه را به عنوان یادگاری از شهدای بی‌گناه و نمادی از وحشیانه‌ترین رژیم جهان، احداث کرده و رفتار وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی را در معرض دید جهانیان خواهیم گذاشت.

به گزارش آستان نیوز، محمد حیدری دلگرم اظهار کرد: بی‌شک؛ خون کودکان شهید و مظلوم غزه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران، جزم‌تر خواهد کرد.

وی با اشاره به آیه ۳۹ سوره حج قرآن کریم افزود: در این آیه اشاره شده به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل شده، اجازه جهاد داده شده است؛ چراکه مورد ستم قرار گرفته‌اند و خدا بر یاری آنها توانا است.

مدیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان همدان با بیان اینکه سال‌های طولانی تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی و تداوم جنایات ننگین علیه ملت مظلوم فلسطین آثار زیانبار فراوانی داشته است، افزود: حاصل این جنایات آوارگی و کشتار و ستم به فلسطینی‌های مظلوم بوده است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایت دهشناک، وحشیانه، ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سَبُعیت خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل ندارد.

حیدری دلگرم با اشاره به حملات بی‌سابقه پی در پی رژیم منحوس به مناطق مسکونی، آموزشی، درمانی و بیمارستانی و... در هفته‌های اخیر گفت: این حملات موجی از کشتار، نگرانی‌ها و آوارگی را در بین مردم بی پناه غزه ایجاد کرده است که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده است.

وی گفت: با توجه به سخنی از پیامبر اسلام(ص) که فرمودند «کسى که صداى انسانى را بشنود که فریاد مى‌زند اى مسلمانان به دادم برسید و کمکم کنید، ولی پاسخی نگوید، مسلمان نیست»، ضمن اعلام هم‌دردی با ملت قهرمان فلسطین، رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی در حمله به مردم بی پناه غزه را محکوم می‌کنیم.

مدیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان همدان تاکید کرد: به زودی همچون راهیان نور، یادمان کودکان شهید غزه را به عنوان یادگاری از شهدای بی‌گناه و نمادی از وحشیانه‌ترین رژیم جهان، احداث کرده و یاد آنان را تا ابد گرامی خواهیم داشت و رفتار وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی را در معرض دید جهانیان خواهیم گذاشت.

 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی