پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۳

نشست مدیر کانون‌های خدمت رضوی با فرمانده جدید سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با فرمانده جدید سپاه قائم آل محمد(عج) استان دیدار کرد.

به گزارش آستان نیوز از سمنان، حسن سعدالدین ضمن قدردانی از همکاری و همراهی نیروهای خدوم و ولایت‌مدار سپاه استان در راستای خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های سپاه و بسیج خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در نقاط محروم و کم‌برخوردار است گفت: نیروهای مخلص و جهادی سپاه و بسیج همواره بدون هیچ چشم‌داشتی آماده خدمت به مردم هستند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با بیان اینکه نیروهای مخلص سپاه و بسیج در همه عرصه‌ها از دفاع مقدس تا زمان سازندگی و امروز نیز در تمامی عرصه‌ها حضور پررنگ و سازنده دارند افزود: نیروهای سپاه حافظ ارزش‌های کشور و انقلاب اسلامی هستند و در این مسیر از هیچ چیز دریغ نکرده‌اند.

سعدالدین بیان کرد: سپاه و بسیج در همه زمینه‌هایی که کشور نیاز به خدمت دارد بلافاصله در میدان حاضر بوده و آماده‌ خدمت‌رسانی هستند. به عنوان مثال در حوادث غیرمترقبه مانند سیل، زلزله و بیماری همه گیر کرونا از ابتدا در میدان حاضر بودند و به مردم خدمت کردند.

وی ضمن قدردانی از زحمات مجموعه سپاه گفت: کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان نیز آماده هرگونه خدمت‌رسانی به مردم و به ویژه به زائران حرم مطهر رضوی در مسیر این استان هستند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز ضمن قدردانی از حضور خدام حرم مطهر رضوی و همچنین مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان در مجموعه سپاه استان گفت: خدمت‌رسانی به زائران امام هشتم(ع) یک نعمت بزرگ است که نصیب شما شده است.

سردار شوقانی گفت: مجموعه سپاه استان آماده و تعامل پرسنل با مجموعه مدیریت کانون‌های خدمت رضوی و خادمیاران برای خدمت‌رسانی به زائرین و عاشقان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در استان است.

در پایان این نشست مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان و جمعی از خادمیاران با اهدای نشان متبرک به همراه بسته تبرکی حرم مطهر امام رضا(ع) از زحمات فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان قدردانی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی