پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۶

تهیه و توزیع نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان سمنان و شاهرود

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان از خرید و توزیع ۷۶ بسته نوشت‌افزار در شهرستان سمنان و ۴۴ بسته در شهرستان شاهرود در ۳ مدرسه با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری و امام رضایی بین دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از سمنان حسن سعدالدین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بیان کرد: تهیه و توزیع لوازم التحریر به همت آستان قدس رضوی با همکاری مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در سراسر کشور و در استان به انجام رسید.

وی افزود: تهیه بسته‌های لوازم التحریر از آغاز سال تحصیلی جدید در دست اقدام بوده که در حال حاضر به دست دانش‌آموزان عزیز مناطق جنوبی و کم برخوردار شهرستان ها رسیده است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان بیان کرد: حمایت از دانش آموزان محروم و کمک به ادامه تحصیلی آنان برای رشد و توسعه فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سعدالدین تشریح نمود : این بسته‌های نوشت افزار شامل کیف، دفترچه، مداد، پاک کن، مدادرنگی و... بوده که به محصلین اهدا گردید.

وی در ادامه ترویج فرهنگ امام رضایی را یکی از مهمترین اهداف کانون خدمت رضوی دانست و افزود: خدمات عام المنفعه از دیگر برنامه‌های این مجموعه بوده که با همت آستان قدس رضوی، مشارکت و مساعدت مردمی صورت خواهد گرفت.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان برای شروع یک آغاز تحصیلی با نشاط افزود: هر ساله فعالیت‌های مربوط به این پروژه همزمان با سال تحصیلی رقم می‌خورد و در قالب ابعاد متفاوت و مختلف فعالیت‌های این پروژه در شهرستان‌ها آغاز می‌شود تا مدارس و دانش آموزان آمادگی لازم را برای آغاز سال تحصیلی جدید داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با همدلی، همبستگی و اتحاد یکدیگر شاهد فضایی با نشاط در مدارس و آموزشی صحیح به دانش آموزان باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی