پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۶

برگزاری نخستین سالگرد شهید آرمان علی وردی با حضور خادمیاران منطقه ۵ استان تهران

مراسم اولین سالگرد طلبه شهید آرمان علی‌وردی در شهرک اکباتان و مسجد امام علی(ع) محله شهران برگزار شد و خادمیاران منطقه 5 تهران در هر دو مراسم با برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) حضور داشتند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید آرمان علی‌وردی در شهرک اکباتان مراسمی توسط ستاد مردمی برگزاری سالگرد شهید با مشارکت خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه 5 تهران برگزار شد.

خادمیاران با برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) در کنار دیگر موکب‌ها با چای حضرتی میزبان میهمانان این اجتماع بزرگ بودند. 

در این اجتماع که با حضور پرشور مردم همراه بود، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت به قدردانی از مردم پرداخت و گفت: تا آرمان‌ها هستند ظلم ماندنی نخواهد بود.

بعد از صحبت کوتاه پدر شهید با حضار، امیر عباسی به روضه‌خوانی پرداخت، با مداحی سعید حدادیان، ابوذر روحی و محمدحسین حدادیان حاضران گریستند.

خادمیاران همچنین در مراسم دیگری که در مسجد امام علی(ع) محله شهران، محله‌ای که شهید در آن سکونت داشت، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار شد با برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) زیر سایه شمس‌الشموس از میهمانان پذیرایی کردند.

مراسم با حضور خانواده شهدا و پدر و مادر شهید علی‌وردی، سخنرانی علی‌اکبر رائفی‌پور و مداحی علی پورکاوه اجرا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی