پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۶

اعزام ۲۵ زائراولی کربلا به همت خادمیاران آران و بیدگلی

۲۵ زن و مرد سالمند زائراولی حسینی با کمک مالی خیر و خادمیار کانون خدمت رضوی ثامن‌الائمه شهرستان آران و بیدگل عازم کربلای معلی شدند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل گفت: با هماهنگی و همت خادمیاران کانون خدمت رضوی ثامن‌الائمه شهرستان آران و بیدگل و اجرای آیین بدرقه ۲۰ نفر زائراولی به‌صورت رایگان و پنج زائر سالمند با کمک هزینه عازم کربلای معلی شدند.

عباس آذرباد با تاکید بر تامین هزینه سفر زیارتی کربلا برای زائران سالمند توسط خیر و خادمیار افزود: مجموع هزینه زائران یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون و ۷۰ هزار ریال بود که ۶۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال آن توسط خیر و ۲۴۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال توسط خادمیار و مابقی توسط زائران پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از هزینه خیر و خادمیار رضوی در قالب اهدای یک عدد انگشتر و یک جفت گوشواره طلا تامین شد گفت: بر طبق حدیثی از امام صادق(ع) از کتاب کامل الزیارات به نقل از هشام بن سالم کسی که شخصی دیگر را روانه کربلا و هزینه‌هایش را پرداخت کند اول به ازای هر درهمی که خرج کند، خداوند همانند کوه اُحد برایش حسنه می‌نویسد، دوم چندین برابر آنچه هزینه کرده را در همین دنیا به او برمی‌گرداند! و سوم بلاهایی را که فرود آمده تا به او برسد، از او می‌گردانَد و از وی دور می‌کند و مالش حفظ می‌شود.

آران و بیدگل دارای ۱۶۷ خادمیار رسمی رضوی( ۱۰۴ نفر زن و ۶۳ نفر مرد)، ۲۹ یاور رسمی رضوی در ۱۱ کانون عمومی مستقر در ۱۱ منطقه شهرستان و همجوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه کانون‌ تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی در شهرستان است که فعالیت رسمی خود را از دهه کرامت سال ۱۴۰۰ با ۳۶ خادمیار آغاز کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی