پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۶

برپایی آیین تکریم کانون ت خدمت رضوی بانوان و خانواده در اصفهان

آیین تجلیل از فعالان کانون‌های تخصصی خدمت رضوی بانوان و خانواده استان اصفهان با حضور باشکوه خادمیاران و یاوران رضوی و خانواده‌های ایشان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، این مراسم با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مصطفی حجه‌فروش و اعضای ستادی دبیرخانه استان، دبیران کانون خدمت رضوی شهرستان‌ها و مسئولان کانون‌های محله‌ای فعال در اجرای شایسته خدمت رضوی در حوزه بانوان و خانواده(ابلاغات مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی) و با حضور بیش از چهارصد نفر از خادمیاران، یاوران، و مخاطبین طرح‌های کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی در محل اردوگاه شهدای درچه برگزار شد.

بخشی از این مراسم به تجلیل از کارگروه‌های تخصصی بانوان و خانواده رضوی کانون‌های محله‌ای فعال در سطح شهرستان اصفهان در سال ۱۴۰۲ که در طرح‌های اجرایی توسط این کانون اعم از طرح حسنا، فرزندآوری، دختر ماه، مادران ارزش‌آفرین، سبک زندگی رضوی، محافل و روضه‌های خانگی و... مشارکت فعال داشتند اختصاص پیدا کرد.

این کانون‌ها شامل کانون‌های خدمت رضوی محله‌ای از جمله عترت معصومین علیهم‌السلام، شهدای پاچنار، امام‌زاده اسحاق، علی بن ابیطالب رهنان، شهید بهشتی علامه امینی، شمس‌الشموس بهارستان، خیریه علی بن ابیطالب بازار، نورباران، دهنو، شهید طاهرزاده، شهدای لمجیر و علی بن ابیطالب شهرک کاوه بودند.

در کنار این تجلیل رابطان کارگروه‌های تخصصی بانوان و خانواده رضوی و مسئولان کانون‌های محله‌ای و سایر حضار به اتفاق خانواده‌هایشان در اردوی تشویقی، فرهنگی-تفریحی فراهم شده، شرکت کردند.

 گوشه دیگر این مراسم به امر تجلیل و تقدیر از کانون‌های تخصصی بانوان و خانواده رضوی و دبیران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌های فعال در طرح‌های یاد شده در سال جاری که شامل شهرستان‌های مبارکه، فلاورجان، نطنز، فریدونشهر، شاهین شهر، تیران و کرون، خمینی شهر، آران و بیدگل، کوهپایه و شهرستان اصفهان بودند، اختصاص یافت.

لازم به ذکر است در کنار این مراسم از همراهی و هم افزایی ستاد دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان و مسئولان کانون‌های تخصصی تبلیغ دینی، سلامت وهنری - فرهنگی نیز تقدیر شد.

اهدای هدیه به زوجین طرح سبک زندگی رضوی برای ازدواج امام رضایی که از طرف عروس‌سرای رضوی اصفهان تهیه شده بود از دیگر مراسم این آیین تجلیل بود.

از سایر افرادی که در این مراسم مورد تکریم قرار گرفتند می‌توان به زهرا گشول به عنوان منتخب دختر ماه امام رئوف علیه‌السلام اشاره کرد.

در حاشیه این مراسم رجالی مسؤل کانون تخصصی بانوان و خانواده اصفهان خواستار ایجاد بستر مناسب از طریق تعامل و همکاری و هم‌افزایی کانون‌های مربوطه و سایر کانون‌های تخصصی برای پیشبرد اهداف تعیین شده این کانون شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی