پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۹

ارائه بسته‌های پیشنهادی به انبوه‌سازان برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سرخس

با هدف بررسی زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی سرخس برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های انبوه‌سازی، ایجاد اماکن تجاری و اداری و...، گروهی از اعضای کانون انبوه‌سازان کشور و انجمن انبوه‌سازان خراسان رضوی از این منطقه و شهرستان سرخس دیدن کردند.

عضو کانون انبوه‌سازان کشور در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به تایید مصوبه مجلس در شورای نگهبان برای تبدیل منطقه ویژه اقتصادی به منطقه آزاد تجاری، به دنبال بررسی شرایط سرمایه‌گذاری در زمینه‌های انبوه‌سازی و مواردی از این دست هستیم.
محمد پژوم با بیان این‌که بستر اجرای پروژه‌های انبوه‌سازی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس فراهم است، اظهار کرد: برای هر پروژه باید کارهای مطالعاتی توسط مهندسان مشاور انجام و نوع کاربری‌ها و تراکم مشخص شود تا بتوانیم پروژه‌های مورد نظر را در قالب بسته‌های پیشنهادی مشخصی به سرمایه‌گذاران ارائه دهیم.
او ادامه داد: با افزایش حجم سرمایه‌گذاری خارجی در منطقه و رفت و آمد سرمایه‌گذاران و همینطور افزایش نیروی کار به واسطه اشتغالزایی، نیاز به توسعه زیرساخت‌هایی همچون هتل، مراکز تجاری، مسکونی و اداری است.
رئیس هیات مدیره انجمن انبوه‌سازان خراسان رضوی با اشاره به زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی سرخس خاطرنشان کرد: در این منطقه در مقایسه با سایر مناطق مشابه اقتصادی، زیرساخت‌های بیشتر و بهتری فراهم شده است که این امر انجام فعالیت‌های اقتصادی را تسریع می‌کند.
 

ارائه خدمات متنوع به سرمایه‌گذاران 
مدیر خدمات و تولید منطقه ویژه اقتصادی سرخس هم در این بازدید از ارائه بسته‌های پیشنهادی به اعضای انجمن انبوه‌سازان خبر داد و گفت: با تایید مصوبه مربوط به تبدیل این منطقه به منطقه آزاد تجاری، زمینه احداث واحد‌های تولیدی بزرگ و به طبع آن اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد. همچنین ضرورت احداث زیرساخت‌هایی از قبیل هتل، آپارتمان، اقامتگاه‌های بیشتر در منطقه و همچنین ساخت مسکن در شهرستان سرخس بیشتر از قبل احساس می‌شود.
محمدحسین صبایی در جمع انجمن انبوه‌سازان خراسان رضوی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط این موسسه به سرمایه‌گذاران گفت: منطقه ویژه اقتصادی سرخس امکاناتی از قبیل آب، برق، گاز و دیتا را همزمان با تحویل زمین به سرمایه‌گذار ارائه می‌دهد. 
او ادامه داد: علاوه‌براین تمام مجوزها حتی مجوز پایان کار در خود منطقه صادر می‌شود که این امر تسریع و تسهیل امور را به دنبال دارد.
مدیر خدمات و تولید منطقه ویژه اقتصادی سرخس افزود: خدمت دیگر منطقه به سرمایه‌گذاران این است که در زمان واگذاری زمین، تنها پنجاه درصد به صورت نقد دریافت می‌شود و مابقی در اقساط بلند مدت خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی