پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۷

پخت و توزیع دو هزار پرس غذا بین عزاداران و نیازمندان قم

به گفته معاون کانون‌های خدمت رضوی استان قم، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بیش از دو هزار پرس غذای گرم توسط خادمیاران رضوی طبخ شد و به دست نیازمندان رسید.

به گزارش آستان نیوز از قم، محمدحامد متوسل گفت: در سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) بیش از دو هزار پرس غذای گرم توسط خادمیاران رضوی استان طبخ شده و میان عزادارن و نیازمندان توزیع شد. 

وی افزود: این اقدام به همت خیّرین کانون خیرین وقف و نذر و مساعدت خادمیاران و یاوران رضوی در قالب «پویش اطعام رضوی» انجام شد.

متوسل ارزش ریالی اطعام سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را ششصد میلیون ریال عنوان کرد.

معاون کانون‌های خدمت رضوی استان قم، با اشاره به فعالیت بیش از بیست عرصه خدمتی در کانون‌های تخصصی و عمومی استان گفت: تعداد سه هزار خادمیار و یاور رضوی به تناسب توانمندی و تخصص در کانون‌های خدمت رضوی فعالیت می‌کنند.

وی شناسایی و تامین نیازمندی‌های محرومان، اطعام نیازمندان و تامین جهیزیه‌ی افراد کم برخوردار را از جمله ماموریت‌های کانون خیرین وقف و نذر برشمرد و ادامه داد: در طرح «معین‌الضعفا»، آستان قدس رضوی با بررسی نامه‌های امام رضایی رسیده از سوی نیازمندان، از طریق کانون خیرین وقف و نذر رضوی، نسبت به رفع نیازهای آنان اقدام می‌نماید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی