پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۵

بازدید خادمیاران رضوی از نمایشگاه سفر به سرزمین ناشناخته‌های جیرفت

خادمیاران کانون‌های تخصصی و عمومی شهرستان جیرفت با حضور در نمایشگاه دست‌آوردهای ناشناخته ضمن بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه با دستاوردهای پزشکی، هسته‌ای، امنیت، نفت، هوافضا آشنا شدند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت پیرنیا، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت در حاشیه بازدید از این نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاه سفر به سرزمین ناشناخته معرفی با هدف آشنایی و تبیین دستاوردها و تلاش‌های نخبگان ایرانی و اقدامات انجام شده جهت رشد و پیشرفت ایران اسلامی است.

وی ضمن قدردانی از روایتگری  دختران رضوی کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی در این نمایشگاه گفت: رویدادها، دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی باید به زبان ساده و روشن برای دانش‌آموزان و آینده‌سازان تبیین شود. نسل چهارم انقلاب باید بداند که معمار کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر برای به ثمر رسیدن انقلاب چه اقداماتی انجام دادند تا مفهوم انقلاب اسلامی را به طور کامل درک کنند.

در ادامه محدثه رودباری مدیر موسسه فرهنگی و هنری مهدی یاوران شهرستان ابراز کرد: در این نمایشگاه ۱۰ غرفه در محور‌های اقتصادی، نانو، کشاورزی، پزشکی، هسته‌ای امنیت، نفت، ورزش، هوا فضا، سلول‌های بنیادی با مشارکت این موسسه دایر شده است.

وی اظهار داشت: هدف از برپایی این نمایشگاه امیدآفرینی، ایجاد نشاط و آشنایی نسل جوان و نوجوان با موفقیت‌های جوانان ایران اسلامی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی