پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۱۰

توسعه بازارهای هدف صادراتی، دستاورد حضور شرکت صنایع و معادن رضوی در نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی از توسعه بازار هدف محصولات این شرکت در کشورهای خارجی به عنوان یکی از دستاوردهای حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی خبر داد.

دکتر مهدی قربانی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: با توجه به برنامه راهبردی شرکت صنایع معادن و عمران رضوی در حوزه بازاریابی و فروش در سال 1402 و به منظور رشد و دستیابی به اهداف و چشم‌انداز شرکت، حضور در نمایشگاه‌های معتبر و مرتبط با کسب و کار همچون نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد هدف‌گذاری شد و در دستور کار قرار گرفت.
او گفت: هدف از حضور در چنین نمایشگاه‌هایی، در وهله نخست معرفی توانمندی‌ها و محصولات جدید تولیدی و نیز افزایش سهم بازار، و در وهله بعدی حفظ مشتری فعلی می‌باشد که شرکت استراتژی‌های خود را بر اساس آن بنا نهاده است.
مدیرعامل شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی با اشاره به مذاکره و حصول توافق اولیه توسط این شرکت با سازندگان حوزه ساختمان و تولید‌کنندگان مصالح ساختمانی خاطرنشان کرد: این مذاکرات و توافقات در حوزه‌های مربوط به فعالیت شرکت همچون سنگ‌های ساختمانی، بلوک سبک هبلکس، محصولات و قطعات بتنی(دیوار، نیوجرسی، تایل، جدول و...)، آهن‌آلات و... صورت گرفته است.
او ادامه داد: علاوه‌براین، در بخش خارجی، مذاکرات اثربخشی با بازرگانانی از کشورهای ترکمنستان، تاجیکستان، افغانستان و... برای توسعه بازارهای صادراتی انجام شد.
قربانی از فروش حدود 20 میلیارد ریالی محصول هبلکس در ایام نمایشگاه خبر داد و گفت: این فروش به صورت مستقیم در محل نمایشگاه و نیز از طریق تماس‌های مرتبط با بازدیدکنندگان و مخاطبان صورت گرفته است.
او ادامه داد: مذاکره با سازندگان مطرح بخش خصوصی و دولتی، معرفی توانمندی‌ها و در نهایت ارائه پیشنهادهای مرتبط با مشارکت در زمینه‌های مختلف فعالیت شرکت، بخشی دیگر از برنامه‌هایی است که در نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد محقق شد.
قربانی با اشاره به معرفی محصول ساختمانی جدید و نوآورانه شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی در این نمایشگاه تصریح کرد: در نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد در راستای بازاریابی مستقیم، محصول پنل‌های مسلح به ارتفاع 3 تا 6 متر در قالب اجرای اتاق نمونه ارائه شد. 
او ادامه داد: معرفی معدن جدید اکتشافی شرکت در محدوده شمس‌الضحی و ارائه سنگ استخراج شده نمونه از آن، اقدام دیگری بود که در راستای بازاریابی و فروش انبوه این سنگ در کنار سنگ گل پنبه‌ای آستان قدس رضوی متعلق به سایر معادن شرکت انجام شد.
قربانی تاکید کرد: نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت ساختمان با در اختیار گذاشتن فضایی گسترده و دوستانه، زمینه را برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند تا بتوانند در مکانی برنامه‌ریزی شده با یکدیگر وارد تعامل شوند که این برقراری ارتباط بدون واسطه، تاثیر مثبتی در توسعه بازارهای فروش داخلی و خارجی به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی مشهد از سوم تا ششم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد در حال برگزاری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی