پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۱۳

خادمیاران رضوی ۷۱ روشندل زیارت اولی را راهی مشهد مقدس کردند

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از اعزام ۷۱ نفر از نابینایان کرمانشاه به مشهد مقدس خبر داد.

سید محمدجعفر امامیان در گفتگو با آستان نیوز گفت: با عنایت حضرت رضا(ع) ۷۱ روشندل زیارت اولی در قالب طرح مهر درخشان صبح روز جمعه ۱۲ آبان ماه به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی ادامه داد: اسکان، پذیرایی و تغذیه زائرین طرح مهر درخشان از محل موقوفات آستان قدس رضوی و هزینه ی ایاب و ذهاب توسط خیرین استان تامین می‌شود.

امامیان خاطرنشان کرد: طرح مهر درخشان ویژه زائرینی است که تاکنون به مشهد مقدس تشرف نداشته یا از آخرین زیارت آنان حداقل ۱۰ سال می گذرد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم و خیرین استان برای مشارکت در اعزام زائر اولی ها گفت: طی سال جاری ۲۱۵ زیارت اولی در قالب ۵ کاروان به مشهد مقدس اعزام شده اند و ۲۶ آبان ماه هم اعزام کاروان بعدی زیارت اولی های استان خواهد بود.

مدیر کانونهای خدمت رضوی استان کرمانشاه در پایان گفت: همواره سعی شده است زائرین طی یک مراسم بدرقه با حضور خادمیاران رضوی به پابوسی حضرت رضا(ع) مشرف شوند و همچنین یک وعده میهمان سفره خانه حضرت رضا(ع) در حرم مطهر باشند.

گفتنی است زائرین و خادمیاران رضوی در مراسم بدرقه با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا همچنین عبور از روی پرچم اسرائیل غاصب با مردم مظلوم غزه اعلام همبستگی نموده و به نیابت از آنان و شهدای غزه سفر معنوی خود را آغاز کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی