پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۱۳

30 آبان ماه آخرین مهلت دریافت مقالات کنگره امام رضا(ع) و علوم روز

آخرين زمان ارسال مقاله به سومين كنگره بين المللي امام رضا علیه السلام و علوم روز 30  آبان ماه 1402 تعیین شده است.

به گزارش آستان نیوز، كنگره بين المللي امام رضا علیه السلام و علوم روز به همت دانشگاه بين المللي امام رضا علیه السلام تدارك ديده شده است و عموم محققان، پژوهشگران و دانشجويان مي توانند تا 15 آبان ماه چكيده مقالات و اصل مقالات را تا پايان آبان ماه سال 1402 در محور‌هاي مختلف علوم مبتني بر سيره و تعاليم حضرت رضا علیه السلام به دبيرخانه برگزاري كنگره ارسال كنند.
عموم علاقه مندان مي توانند مقالات خود را با محوريت سيره و تعاليم امام رضا علیه السلام در حوزه هاي اقتصاد، مديريت، علوم تربيتي، روان شناسي، علوم اجتماعي، علوم سياسي، علوم حقوقي، علوم پزشكي و سلامت، علوم ارتباطات، علوم نظامي و امنيتي، هنر، معماري و شهرسازي، تاريخ زندگاني، خانواده و فرزندان و ... به  ايميل كنگره به نشانی science@imamreza.ac.ir  ارسال كنند.
برگزاري نشست هاي علمي با حضور نخبگان و پژوهشگران ملي و بين‌ المللي، برپايي كارگاه هاي تخصصي در زمينه مهارت ‌هاي مطالعه و پژوهش در علوم و معارف امام رضا (ع)، حمايت و تقدير از كتب و پايان ‌نامه ‌هاي برتر، چاپ مقالات برتر در فصلنامه علمی امام رضا (ع) و علوم روز و ساير مجلات پژوهشي و نمايه‌ سازي در پايگاه ‌هاي علمي از جمله اقدامات و برنامه‌ هاي اين رويداد بين ‌المللي است.
اطلاعات بيشتر كنگره در پايگاه اينترنتي science.imamreza.ac.ir در دسترس پژوهشگران و علاقه‌مندان سيره اهل‌بيت(ع) است. همچنین شماره تلفن 05138041 داخلي 3120 و آیدی پیام رسان ملی ایتا آماده پاسخگويي به سوالات و راهنماي مراجعه‌كنندگان است: @Science_imamreza1401

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی