پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۱۰

اعزام ۴۴ زائراولی مشهد مقدس به همت خادمیاران رضوی الیگودرزی

۴۴ زائراولی با کمک مالی خادمیاران رضوی شهرستان الیگودرز عازم مشهد مقدس شدند.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی الیگودرز گفت: به همت خادمیاران این شهرستان تعداد ۴۴ زائر از خانواده‌های جامع هدف، اعم از برادران و خواهران مومن و دلباخته هشتمین امام شیعیان، برای زیارت بارگاه ملکوتی سلطان طوس ،عازم خراسان رضوی شدند.

علی حیدرسرلک با تاکید بر تامین هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس برای زائران نیازمند توسط خادمیاران رضوی عنوان کرد: مجموع هزینه زائران ۳۴۰ میلیون ریال بود که کل این مبلغ توسط خادمیاران پرداخت شد.

وی افزود: زائران که با مشایعت تعدادی از خادمیاران و خانواده‌های زوار بدرقه می‌شدند، با مراسم ذکر صلوات و توسل به ساحت مقدس امام مهربانی‌ها همراه با دود اسپند و رد شدن از زیر قرآن، راهی دیار ملکوتی امام رضا(ع) شدند.

 دبیر کانون‌های خدمت رضوی الیگودرز در ادامه افزود: اعضای این کاروان که به مدت سه روز مهمان امام مهربانی‌ها خواهند بود ضمن زیارت حرم مطهر علی‌بن موسی‌الرضا(علیه‌السلام) از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این اردوی زیارتی بهره‌مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: با لطف و عنایت خداوند و امام مهربانی‌ها و همت کانون‌های خدمت رضوی شهرستان الیگودرز دومین کاروان زائراولی‌ها از ایتام و نیازمندان در همین ماه عازم مشهد مقدس خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی