پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همت خادمیاران رضوی؛
۱۴۰۲-۰۸-۰۹

۱۰۰ بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان نیازمند فاریاب اهدا شد

مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان فاریاب از توزیع نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

 به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ ابوذر امیری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان فاریاب گفت: به منظور حمایت از تحصیل کودکان مستعد بازمانده از تحصیل یا در خطر ترک تحصیل ناشی از مشکلات اقتصادی و فرهنگی، ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر با پیگیری خادمیاران و یاوران تهیه و در بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان ریگان توزیع شد.

امیری در ادامه عنوان کرد: هدف از اجرای این کار خداپسندانه توسعه فرهنگ رضوی در بین نسل نوجوان و شاد کردن دل دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌باشد.

امیری گفت: این بسته‌ها با نگاه فرهنگی و تصاویری از الگو‌های اخلاقی و ملی کشور تهیه شده است.

وی ابراز کرد: بسته‌ها شامل کیف و دفتر، مدادرنگی، خودکار، جامدادی، شابلون نقاشی، خط‌کش، پاک‌کن و مدادتراش بود که ارزش هرکدام تقریبا ۷۰۰ هزار تومان است.

امیری ضمن تشکر از بانوان خادمیار که جهت بسته‌بندی این لوازم همکاری داشتند افزود: خادمیاران رضوی همواره در شرایط سخت کنار مردم بوده‌اند و از این به بعد هم کمک به نیازمندان و خانواده‌های کم‌درآمد را پس از شناسایی در دستور کار داریم.

همچنین دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان فاریاب از برگزاری کلاس‌های قرآن در روستاهای محروم توسط یاوران رضوی خبر داد.

امیری گفت: هدف از برگزاری این کلاس‌ها ترویج معارف قرآنی در میان اقشار مختلف جامعه است، کلاس‌های آموزش قرآن در رشته روان‌خوانی برای نونهالان برگزار می‌شود.

وی افزود: از این جلسه قرآنی استقبال خوبی انجام شد. هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن كريم ترويج نهضت قرآن‌‌آموزی و بالا بردن سطح قرآنی جامعه است. همگان بايد قرآن را حتی در روخوانی فرا گيرند تا سطح قرآنی خانواده‌ها و جامعه بالا رود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی