پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۱۳

همایش «تبیین نقشه راه پدافند سایبری» در حرم مطهر رضوی برگزار شد

به همت گروه امنیت اطلاعات مرکز فن آوری اطلاعات آستان قدس رضوی، همایش «تبیبن نقشه راه پدافند سایبری» در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، سید جواد موسویان؛ رئیس گروه امنیت اطلاعات آستان قدس رضوی در حاشیه برگزاری این همایش که صبح روز شنبه سیزده آبان با حضور جمعی از مدیران و کارکنان ادارات آستان قدس رضوی در محل سالن همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش معرفی اقداماتی انجام شده در حوزه عملیات سایبری آستان قدس رضوی در طی دو سال اخیر بود.
وی ابراز کرد: در این همایش شرکت کنندگان با بخشی از تحلیل رخدادهای سایبری که در کشور انجام شده و در کنار آن محدودیت های که در مجموعه بزرگ آستان قدس رضوی در حوزه سایبری به وجود می آید، آشنا شدند.
رئیس گروه امنیت اطلاعات آستان قدس رضوی افزود: همه محدودیت هایی که در حوزه فن آوری اطلاعات به وجود می آید، یک اَدله فنی دارد که بیشتر برای صیانت و حفاظت از اطلاعات سازمان انجام می‌شود.
موسویان خاطرنشان کرد: در بخش پدافند سایبری یک نقشه راه و یک چشم انداز سه ساله وجود دارد که به مدیران و کارکنان ادارات مختلف آستان قدس رضوی معرفی می‌شود.
وی تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم در پدافند سایبری آگاهی سازمانی است که باعث می‌شود هر کسی وظایف خود را بشناسد و بداند که یک سری سهل انگاری ها در حوزه سایبری ممکن است منشأ حملات سایبری باشد لذا اگر فرد آگاهی کسب کند می تواند با این حملات مقابله کرده و سطح امنیت اطلاعات سازمان را چند درصد افزایش دهد.
گفتنی است؛ در این مراسم از چند مجموعه برتر و فعال در حوزه پدافند سایبری آستان قدس رضوی تقدیر شد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی