پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با روز دانش آموز صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۸-۱۳

برگزاری محفل قرآنی «ابناء الاقصی» در حرم مطهر رضوی

همزمان با روز 13 آبان و روز دانش آموز، محفل قرآنی «ابناءالاقصی» در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، جمعی از نوجوانان قرآنی در روز 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی، در حمایت از کودکان مظلوم غزه و مردم بی دفاع فلسطین محفل قرآنی «ابناءالاقصی» را برگزار کردند.

در این محفل قرآنی که در محل دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی برگزار شد، نوجوانان قرآنی با همخوانی و جمع خوانی سوره مبارکه «النصر» برای پیروزی مردم فلسطین و رزمندگان مقاومت دعا کردند.

در این مراسم همچنین مداح و ذاکر نوجوان آستان مقدس رضوی، سید امیرعلی میرهادی دکلمه ای زیبا و حماسی در محکومیت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی و همچنین بیان رشادت‌های نیروهای مقاومت و مظلومیت مردم فلسطین قرائت کرد.

اجرای سرود توسط گروه سرود گلدسته های حرم، برگزاری مسابقه قرآنی و اهدای جوایز به برگزیدگان این مسابقه از دیگر برنامه های محفل قرآنی «ابناءالاقصی» بود.

در پایان این مراسم نوجوانان قرآنی با خواندن دعای فرج برای تعجیل در امر فرج امام عصر(عج) و رهایی همه مستضعفان عالم و به ویژه مردم بی دفاع غزه از سلطه مستکبران دست به دعا برداشتند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی