پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:
۱۴۰۲-۰۸-۱۳

یوم الله سیزده آبان نماد شکست پذیری استکبار در برابر اراده مستضعفان است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: یوم الله سیزده آبان نماد شکست پذیری استکبار جهانی در برابر اراده مستضعفان است.

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین هادی صاحبقرانی شامگاه شنبه سیزدهم آبان در ویژه برنامه تبلیغی_مذهبی حرم مطهر رضوی که در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: مسأله استکبار از همان ابتدای تاریخ بشر وجود داشته و تا در زمان پیامبر اکرم(ص) نیز می بینم که بعد از اینکه ایشان مردم را به دین اسلام فراخواندند مستکبران با ایشان مبارزه و حتی اقدام به ترور ایشان کردند.
وی تصریح کرد: این جریان تاکنون هم ادامه دارد و امروز هم استکبار به گونه ای دیگر شکل گرفته و در حال اعمال قدرت بر مردم مظلوم جهان است.

روز سیزده آبان یادآور 3 واقعه تاریخی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی
خطیب حرم مطهر رضوی با بیان اینکه سیزده آبان نماد استکبارستیزی مردم ایران است، اظهار کرد: این روز یادآور سه واقعه تاریخی مهم از جمله خروش امام خمینی(ره) در مخالفت با مصوبه کاپیتولاسیون، به خاک و خون کشیدن شدن جمعی از دانش‌آموزان مقابل دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان است.
حجت الاسلام صاحبقرانی افزود: نوجوانان در دوران انقلاب همواره منشأ یک جریان بزرگ در تاریخ بشر بوده اند و همواره صحنه های غرورآفرین متعددی را در مبارزه با استکبار آفریده اند که بارزترین نمونه‌های آن رشادت‌های شهیدان حسین فهمیده و بهنام محمدی بوده و هست.
وی تاکید کرد: مستکبرین همواره خود را برتر از همه عالم می‌دانند اما نوجوانان انقلابی همواره در برابر آنها ایستاده و هیمنه پوشالی آنها را شکسته اند و امروزه استکبار در برابر مقاومت و مستضعفان جهان به  استیصال رسیده است.

اسرائیل با کودک کشی در پی ایجاد انحراف در افکار عمومی و  پنهان کردن استیصال خود است
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به جنایت های صهیونیسم در غزه بیان کرد: عصبانیت استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب به خاطر ریزش قدرت پوشالی شان که با استفاده از قدرت رسانه در دنیا برای خود ساخته بودند، است و برای اینکه ضعف خود را بپوشاند به کودک کشی روی آورده اند.
حجت الاسلام صاحبقرانی عنوان کرد: تسخیر لانه جاسوسی اولین سیلی ایران استکبار جهانی بعد از  پیروزی انقلاب اسلامی بود که توسط جمعی از جوانان متعهد به آرمان های اسلام ناب محمدی رقم خورد و امروز هم شاهد استیصال استکبار در جهان هستیم.

مهمترین مولفه شکل گیری نظم نوین جهانی در عالم، افول آمریکا است
وی خاطرنشان کرد: امروز یک نظم نوین جهانی در عالم در حال شکل گیری است که مهمترین مولفه آن افول آمریکا و نابودی استکبار جهانی است و به زودی این وعده الهی در جهان محقق خواهد شد.
این مدرس حوزه بیان کرد: حتی اگر مشرکان اکراه داشته باشند و با تمام قوا در برابر مسلمانان بایستند، باز هم این وعده الهی تحقق خواهد یافت و دین خدا بر همه عالم چیره می‌شود و مستضعفان وارثان زمین خواهند شد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی