پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۱۴

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شرکت کسب‌وکار رضوی و انجمن فرانچایز ایران

با هدف استفاده از ابزار تامین مالی جمعی در حوزه فرانچایزهای معتبر کشور، تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت کسب و کار رضوی و انجمن فرانچایز ایران به امضا رسید.

به گزارش آستان نیوز، هم‌افزایی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فنی و اقتصادی دو مجموعه برای پیشبرد و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، رشد تولید و همچنین استفاده بهینه از منابع موجود به منظور ایجاد اشتغال پایدار، بخشی دیگر از اهدافی است که در این تفاهم‌نامه دنبال می‌شود.
مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی اظهار کرد: با توجه به قابلیت‌های اجرایی، تجربه کاری و زیرساخت‌های موجود در این شرکت و همچنین انجمن فرانچایز ایران، دو طرف در راستای حمایت از پروژه‌های اقتصادی در زمینه‌های فعالیت مشترک به تفاهم رسیدند.
مجید منفرد گفت: این انجمن و شرکت کسب و کار رضوی با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فنی، اجرایی و مالی، در زمینه فرانچایز همکاری مشترکی خواهند داشت و از تجربیات موفق یکدیگر در زمینه موضوع تفاهم نامه استفاده خواهند کرد.
او درباره مفهوم فرانچایز تصریح کرد: فرنچایز یک مدل از همکاری در کسب و کار است که برای عرضه یک محصول یا خدمت به کار می‌رود.
مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی ادامه داد: این مدل، یک رابطه بلند مدت است که فرنچایز دهنده حق بهره‌مندی از لیسانس و برند خود را به فرنچایز گیرنده می‌دهد و در زمینه سازمان‌دهی، آموزش، تامین مواد، بازاریابی و مدیریت به فرنچایز گیرنده کمک می‌کند و در ازای آن مبلغی از درآمد فرنچایز گیرنده را در اختیار می‌گیرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی