پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۱۲

ایجاد حال و هوای امام رضایی در مصلای بیت‌المقدس اراک

فضای شهدایی مصلای بیت‌المقدس اراک با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان به همراه خادمیاران و یاوران رضوی، رنگ و بوی رضوی به خود گرفت و علاوه بر عطر شهید، به شمیم امام رضایی نیز عطرآگین شد.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی به همراه خادمیاران و یاوران رضوی در یادواره شهدای فرماندهی انتظامی استان در کنار مسئولین کشوری و استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده کل نیروهای انتظامی کشور ، خانواده‌های معزز شهدا و اقشار مختلف مردم استان حال و هوای مراسم را امام رضایی کرد.

یادواره ۲۱۸ شهید فرماندهی انتظامی استان مرکزی با حضور مسئولین کشوری و استانی و با خیرمقدم نماینده ولی فقیه در استان و سخنرانی سردار رادان، فرماندهی کل نیروهای انتظامی کشور و... برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن خیرمقدم گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تربیت یافته مکتب حسینی و اهل بیت(ع) هستند.

سردار رادان نیز در این مراسم، ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیست و دفاع از مردم فلسطین بیان کرد: مقاومت و پایداری، اثر وجودی شهداست که می‌تواند همگان را به تسخیر و حیرت در آورد. آن‌چنان که پیروزی نیروهای حماس در طوفان الاقصی، میراث رزمندگان دفاع مقدس است.

میهمان ویژه این یادواره، پیکر مطهر شهید گمنامی بود که بر روی دوش خادمیاران رضوی از مزار شهدای گمنام مصلی تا جایگاه مراسم تشییع و گلباران و زینت‌بخش این محفل نورانی شد.

در پایان مراسم نیز از برخی خانواده‌های معظم شهدای فراجا تجلیل به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی