پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۱۵

پاژ؛ نشانی تازه بر فرش ایران

مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی از ثبت نام و نشان «پاژ» برای دستبافته‌های این شرکت خبر داد.

حمید کارگر در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: از این پس علاوه‌بر نام و نشان پیشین شرکت که به فرش‌های بافته‌شده برای حرم مطهر رضوی اختصاص می‌یابند، نشان «پاژ» نیز معرف دستبافته‌های این شرکت خواهد بود.

او درباره این نشان خاطرنشان کرد: پاژ نام زادگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی، شاعر حماسه‌سرای ایرانی است و در انتخاب آن، شاخصه‌هایی همچون قدمت و دیرینگی، تک‌هجایی بودن، خوش‌آوایی، پیوند با شهر مشهد، ظرفیت گرافیکی و امکان بافت در رجشمارهای مختلف درنظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی ادامه داد: از این پس آن‌دسته از فرش‌های تولیدی این شرکت که مفروش‌کننده حرم مطهر رضوی هستند، با نام و نشان پیشین عرضه می‌شوند و فرش‌هایی که برای دیگر مصرف‌کنندگان و برای عرضه در بازارهای داخلی و خارجی بافته می‌شوند، نشان «پاژ» را بر خود خواهند داشت.

 

شایان ذکر است شرکت فرش آستان قدس رضوی با پیشینه‌ای چهل ساله در تولید فرش دستباف باکیفیت برای اماکن متبرکه، یکی از شرکت‌هایی است که ذیل بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی فعالیت می‌کند و در سیاست و برنامه‌ریزی جدید خود برای ورود به بازارهای مختلف داخلی و خارجی آماده می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی