پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۱۵

آغاز رویداد هنری «من‌القدس الی‌القدس» در حرم مطهر رضوی

به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و با هدف حمایت از مردم بی‌دفاع غزه، رویداد هنری «من‌القدس الی‌القدس» در حرم مطهر امام رضا(ع) آغاز شد.

به گزارش آستان‌نیوز، در این رویداد که امروز و فردا، ۱۵ و ۱۶ آبان در صحن قدس حرم مطهر برگزار می‌شود، ۱۴ تن از هنرمنـدان برجسته تجسمی کشـور آثار هنری خود با موضوع فلسطین و جبهه مقاومت اسلامی را خلق خواهند کرد. 

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در حاشیه مراسم افتتاحیه این رویداد اظهار کرد: رویداد هنری و رسانه‌ای «من‌القدس الی‌القدس»، حاوی این پیام است که هنرمندان انقلابی پای کار حمایت از مظلومان، به ویژه مردم مظلوم فلسطین هستند و ظرفیت‌های خود را برای همصدایی با آنها پای کار می‌آورند. 

محسن هوشمند افزود: در کنار این تلاش هنرمندانه، برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای پوشش رسانه‌ای و بازنشر تولیدات این رویداد انجام شده تا آن را در ابعاد بین‌المللی انعکاس دهیم و از این طریق نیز حامی مردم غزه باشیم. 

وی تصریح کرد: هنرمندان شرکت‌کننده در این رویداد، آثاری را در رشته‌های نقاشی و نگارگری با محوریت همبستگی با جبهه مقاومت اسلامی تولید خواهند کرد و در پایان رویداد، این آثار در قالب‌های مختلف مورد استفاده و بازنشر قرار می گیرند.

شایان ذکر است در این رویداد، هنرمندان شاخص و برجسته‌ای کشورمان، مسعود نجابتی، حسن روح‌الامین، علی بحرینی، علیرضا خالقی، عباس برزگر گنجی، احمد منصوب، مهدی میری، محمدعلی نادری، محسن اسدی، حمید قربان‌پور، مهدی امینی، سعید خاتمی، احمد پژمان و مهدی انفرادی حضور دارند و طی امروز و فردا از ساعت ۸ تا ۱۶ به خلق اثر خواهند پرداخت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی