پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۱۵

ارائه تصویر مظلومیت فلسطینی‌ها، وظیفه امروز هنرمندان

نقاش مشهدی معتقد است وظیفه امروز هنرمندان این است که معصومیت و مظلومیت مردم فلطسین را با استفاده از ابزارهای مختلف به تصویر بکشند و به مخاطب عرضه کنند.

مهدی انفرادی، از هنرمندان‌ حاضر در رویداد من القدس الی القدس، در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز، به موضوع اثر خود اشاره کرد و گفت: این نقاشی به سبک رئال، حمایت از معصومیت و مظلومیت بچه‌های فلسطین را نشان می‌دهد.
وی بیان کرد: سوژه این نقاشی، بر اساس یک صحنه واقعی به تصویر کشیده شده و در آن، معصومیت یک خواهر و برادر گرفتار شده زیر آوار، که از همه کمک می‌خواهند را نشان می‌دهد و پرچم فلسطین نیز به عنوان لباس آنها تصویر شده است.
وی ادامه داد: اعتقاد من این است که هنر در آگاه‌سازی مخاطب بسیار تاثیرگذار است و هنرمندان باید از هر هنر و ابزاری که در اختیار دارند استفاده کنند و مظلومیت مردم داغدیده فلسطین و ظلم و وحشی گری رژیم غاصب اسرائیل را نشان دهند. انفرادی ادامه داد: هنر می‌تواند بیانگر یک تعریف از هر اتفاق و رویدادی باشد و یک اثر خوب می‌تواند روی مخاطب و حوادث تاثیر گذار باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی